-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Passau: Det kan vi göra :) Var bor du? Man ska tydligen inte behöva byta bågarna för att kunna ha cam-suffla, utan bara spännerna. En grej jag inte förstår med frog-sufletten är varför den inte sitter spänd vid huvudänden, den är liksom slapp så att den åker bak när man fäller yttersta bågen.
-
Passt... Hos www.bugababy.se är bågar och fästen billiga.
-
Man fÅr 2 fästen för samma pris på kodzs. Nästan... Så jag tyckte nog dom var dyra
-
Såg nu att de höjt. När Lindadjo köpte för en månad sen så kostade de 50 kr/st.
-
Behöver man både båge å fäste?
-
Passau - inte 100 säker men 99,9 på att man behöver bågarna oxå
-
Men jag hittar på kidz för 112:- två fästen alltså :) hjulen är dessutom slut hos bugababy :-/
-
D var d jag oxå hittade! Men sen var deras frakt rätt dyr väl? Här säljer dom fleece-klädslar för halva priset förresten! Å en beige åkpåse fanns häromdagen!
-
Är det till frog så behöver man bara fästen. Bågarna är samma på cam och frog. Gecko däremot behöver man bågar till vad jag förstår.
-
Frakten har jag inte kollat ännu. Ska kika runt lite på nätet nu på morgonen tänkte jag. Fleece gillar jag inte alls, har iofs bara haft svart fleece och den drog drog åt sig all skit man kan tänka sig. Fick dra med klädvårdsrulle flera gånger om dagen, sålde efter en vecka.