• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • AnPa

Passau: Det kan vi göra :) Var bor du? Man ska tydligen inte behöva byta bågarna för att kunna ha cam-suffla, utan bara spännerna. En grej jag inte förstår med frog-sufletten är varför den inte sitter spänd vid huvudänden, den är liksom slapp så att den åker bak när man fäller yttersta bågen.

• passau

Man fÅr 2 fästen för samma pris på kodzs. Nästan... Så jag tyckte nog dom var dyra

• passau

D var d jag oxå hittade! Men sen var deras frakt rätt dyr väl? Här säljer dom fleece-klädslar för halva priset förresten! Å en beige åkpåse fanns häromdagen!

• Asereht

Är det till frog så behöver man bara fästen. Bågarna är samma på cam och frog. Gecko däremot behöver man bågar till vad jag förstår.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • AnPa

Frakten har jag inte kollat ännu. Ska kika runt lite på nätet nu på morgonen tänkte jag. Fleece gillar jag inte alls, har iofs bara haft svart fleece och den drog drog åt sig all skit man kan tänka sig. Fick dra med klädvårdsrulle flera gånger om dagen, sålde efter en vecka.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11