-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag har en kompis som har 2 barn och minsta gillar inte att sitta i baksätet längre på P&T vagnen. Så hon skulle vilja ha ståbräda. Hon är sugen på en Scooter eller Race men har även en Sitty nån som haft ståbräda på nån av dom vagnarna?
-
Jag har haft ståbräda på en sitty. Fast jag kommer inte riktigt överrens med ståbrädor, men visst funkar det.Thulo skrev 2011-04-17 18:24:58 följande:
Jag har en kompis som har 2 barn och minsta gillar inte att sitta i baksätet längre på P&T vagnen. Så hon skulle vilja ha ståbräda. Hon är sugen på en Scooter eller Race men har även en Sitty nån som haft ståbräda på nån av dom vagnarna?
-
Ja hon testa nyss och det gick precis så då är hon nöjd över att inte behöva införskaffa nån ny vagn.Lindadjo skrev 2011-04-17 18:27:55 följande:Jag har haft ståbräda på en sitty. Fast jag kommer inte riktigt överrens med ståbrädor, men visst funkar det.
jag som såg framför mig att jag skulle få följa med och klämma och känna då hon skulle köpa ny
-
Hej,
Tänkte höra med er om någon har en Maclaren Techno XT och kan säga nått om den?
Är ute efter en sulky och blev helt såld på just Maclaren. :) -
Jag har inte haft någon men har klämt på en kompis Techno och den var verkligen väldigt lyxig för att vara en sulky. Själv har jag en Triumph som ligger flera steg under Technon och den är verkligen väldigt enkel och avskalad. Lindadjo har haft några stycken, vänta tills hon kommer inDeniZeus skrev 2011-04-17 22:20:34 följande:Hej,
Tänkte höra med er om någon har en Maclaren Techno XT och kan säga nått om den?
Är ute efter en sulky och blev helt såld på just Maclaren. :) -
Just det, en MacLaren Quest kan också vara ett (billigare!) alternativ till Technon, den har det mesta som Technon har, bara inte det sista lull-lullet.
-
Moltan: Vi har en Techno och jag älskar den
smidig och stabil! Vår är från 2007 och är fortf fin trots att den är flitigt använd.
-
Fröken Småland - Tack! Känner igen ditt namn, visst finns du i Bugga-tråden också? :D Jag var där och frågade häromdagen. haha!
Jag var ner till Stockholm och klämde på Maclaren i helgen. Blev tokkär! Haffade även en mamma som hade den och hon var verkligen helnöjd. Rekommenderade den starkt.
Den är rätt dyr, speciellt om man bara tänkt använda den som resevagn. Gissar dock på att vi kommer använda den mer när vår dotter blir äldre.
Men jag gillade att dom hade livslång garanti (vilken vagn har det?) Jag fastnade bara för Technon så om vi köper en Maclaren blir det den.
Circuspuman -- Vad bra! Du rekommenderar den alltså? Inget negativt som du kan komma på? Använder ni den mkt hemma också?
Vi funderade på att ta hem den från USA och skulle då betala ungefär halva priset. Vet ni hur garantin funkar då? Måste man lämna in den där man köpte den? Det är iof inga problem men det blir lite extra bök och man blir utan vagn en längre stund. -
Jupp, hänger i Buggatråden också, flera av oss här i K*B*N-tråden hänger där, det tycks som att jag har haft dåligt inflytande över dem
-
Du har bara bra inflytandeFröken Småland skrev 2011-04-18 10:49:24 följande:Jupp, hänger i Buggatråden också, flera av oss här i K*B*N-tråden hänger där, det tycks som att jag har haft dåligt inflytande över dem