-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
ja verkligen, l like the gung !AnPa skrev 2011-05-09 21:35:01 följande:Happy! :D SÅ fin! Klämmer alltid på Happy'n när jag är inne i barnvagnsaffären, så skönt gungfärg?Riskiflickan skrev 2011-05-09 21:46:16 följande:Jag vill ha en bee+
-
Jag med. Men får nog vänta lite, annars får nog P spunk på mig...Riskiflickan skrev 2011-05-09 21:46:16 följande:Jag vill ha en bee+
-
Hörrni, om ni har en stund över så kolla in den här filmen. Det är ett bidrag i en talangjakt i Ukraina, en tjej som ritar i sand på en ljustavla. Hon berättar en gripande historia om andra världskriget i Ukraina, det är så galet duktigt och vackert att ni verkligen borde se det. Min högskola visade den för oss studenter som en introduktion till den delkurs jag börjar nu i veckan och som handlar om riklig språkanvändning.
-
jag vill ha en bugga men kan inte bestämma mig för om jag vill ha en cam eller bee till min 2-åring!
hjälp mig !
-
Passau: svarade just dig i andra tråden, men hur lång är M?
-
ingen aning men runt 80...skulle jag gissa...
-
Prus, du vet att jag har två happy va?Tant Pruselius skrev 2011-05-09 20:50:44 följande:Jag är sugen på någon mer vagn.... vad? Lite inne på en pansarvagn till sommaren (ska ju till "robbinson ön" utan vägar och knappast några stigar heller...
Happy?
Retro?
Teutonia Mistral? -
Håller med! Jag har itne haft brio sedan dottern var liten utan helt satsat på teutonia som jag gillat mkt men så bytte jag till mig en happy och jag gillar den verkligen. Superskönt gung, rullar finfint ute på landet oavsett underlag. Gillar den massor trots de fasta hjulen.AnPa skrev 2011-05-09 21:35:01 följande:Happy! :D SÅ fin! Klämmer alltid på Happy'n när jag är inne i barnvagnsaffären, så skönt gung
Kan varmt rekomendera Happy! -
så jag blir happy av en happy dåAsereht skrev 2011-05-10 09:00:53 följande:Håller med! Jag har itne haft brio sedan dottern var liten utan helt satsat på teutonia som jag gillat mkt men så bytte jag till mig en happy och jag gillar den verkligen. Superskönt gung, rullar finfint ute på landet oavsett underlag. Gillar den massor trots de fasta hjulen.
Kan varmt rekomendera Happy! -
Prus: