-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
FS: Nämen, har det hänt mamman något?
-
Oj hittade du dem bara sådär? Nussarna då. Var när hur?
-
när försvann dem? hade det på min 08:a uj.... men jag fattade aldrig vad jag skulle ha där i så den var tom - sånär som på en 20:a som jag hade där just in case....AnPa skrev 2011-04-30 15:25:23 följande:Några av er har väl/har haft mountain buggy vagn? På tidigare modeller satt det ju praktiska små väskor/neccesärer på varukorgen baktill och på de senaste så har de tagit bort dem *muttrar högt* Jag tycker att de verkar smidiga att ha lite blöjor och småsaker i och vill gärna ha sånna till min Swift. Funderar på om de går att köpa löst någonstans eller om man måste få tag i en gammal varukorg?Fröken Småland skrev 2011-04-30 20:58:04 följande:Jag hittade just FEM kattungar
:-0 ååååååå !!!!!!!! Vart? ..... vart är dem nU?
nussarna?!!!AnPa skrev 2011-04-30 23:28:07 följande:Oj hittade du dem bara sådär? Nussarna då. Var när hur? -
Vilken överraskning?Fröken Småland skrev 2011-04-30 20:58:04 följande:Jag hittade just FEM kattungar
Brukar det inte bli kattungar när man har okastrerade utekatter FrkS.
Mysigt i alla fall
-
*räcker ut tungan åt Nif* Jo, kattungar var varken otippat eller ovälkommet men FEM? Hon har fått två resp en kattunge tidigare år så det var något av en överraskning att de var så många. Tror ni förresten inte att jag behöver köpa en vagn till dem för att underlätta för mamman?
-
Hihi. 5 kattungar i en kull är nog vanligare än en eller två. I alla fall om det inte rör sig om en raskatt för vissa raser brukar ha lite mindre kullar.Fröken Småland skrev 2011-05-01 07:41:55 följande:*räcker ut tungan åt Nif* Jo, kattungar var varken otippat eller ovälkommet men FEM? Hon har fått två resp en kattunge tidigare år så det var något av en överraskning att de var så många. Tror ni förresten inte att jag behöver köpa en vagn till dem för att underlätta för mamman?
Klart kattungarna ska ha en vagn
Hur gamla tror du att de är? Och hur ser de ut? Kort? -
De kom igår, mamman visade tydligt att något var på gång så mannen öppnade till garagevinden där hon låg förra gången och vips hoppade hon upp och några timmar senare när jag kollade så var de födda och mamman jättemallig. Vi tar inte bort någon utan hoppas på att bli av med dem
. Till hösten skall vi sterilisera mamman.
-
Skall visa kort när jag sitter vid datorn, ingen av dem är speciellt vacker dock
-
Va mysigtFröken Småland skrev 2011-05-01 07:51:01 följande:De kom igår, mamman visade tydligt att något var på gång så mannen öppnade till garagevinden där hon låg förra gången och vips hoppade hon upp och några timmar senare när jag kollade så var de födda och mamman jättemallig. Vi tar inte bort någon utan hoppas på att bli av med dem
. Till hösten skall vi sterilisera mamman.
Det är ju trots allt himla gosigt med kattungar
Hoppas bara att ni blir av med de sen.
-
Jag hade helst velat ta bort två av dem, mycket för att underlätta för mamman men också för att kunna behålla alla om vi inte blir av med dem. Men hur gör man (rent praktiskt)? *ryser vid blotta tanken*