-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
-
-
Jag är också himla förtjust i OTH-dynorna, det där frottématerialet borde fler hänga på. Jag snackade med fd försäljningschefen på Bugaboo (ni vet vem) om det och hon sa att det helt enkelt är för svårt att garantera färgen i frotté, det är tydligen ett väldigt klurigt material (och man ser ju faktiskt ofta att de blir solblekta också).
-
Dessutom fransar det gänra (läs ofta) upp sig. Synd för som sagt frotté är ett perfekt sommarmaterial. Jag har en stor bit cerise frotté liggande som jag tänkte sy dyna av bland annat.Fröken Småland skrev 2011-05-02 21:13:53 följande:Jag är också himla förtjust i OTH-dynorna, det där frottématerialet borde fler hänga på. Jag snackade med fd försäljningschefen på Bugaboo (ni vet vem) om det och hon sa att det helt enkelt är för svårt att garantera färgen i frotté, det är tydligen ett väldigt klurigt material (och man ser ju faktiskt ofta att de blir solblekta också).
-
Hur illa ful är denna tycker du? Jag tycker ju inte den är snygg precis men bland det mest praktiska jag ägt till mina vagnarAsereht skrev 2011-05-02 21:16:17 följande:Dessutom fransar det gänra (läs ofta) upp sig. Synd för som sagt frotté är ett perfekt sommarmaterial. Jag har en stor bit cerise frotté liggande som jag tänkte sy dyna av bland annat.
-
Koeka? Jag skulle vilja ha ett sånt. Skitsmart ju! Inte ursnyggt men inte det värsta jag sett heller.Fröken Småland skrev 2011-05-02 21:19:41 följande:Hur illa ful är denna tycker du? Jag tycker ju inte den är snygg precis men bland det mest praktiska jag ägt till mina vagnar
-
Jag trodde nog att du var klok nog att låta funktion gå före designAsereht skrev 2011-05-02 21:28:25 följande:Koeka? Jag skulle vilja ha ett sånt. Skitsmart ju! Inte ursnyggt men inte det värsta jag sett heller.
Jag kan försöka komma ihåg att ta med det till Zoo om du vill klämma på det? -
Kan man köpa dem någonstans fortfarande. Såg innan jag hade bugga men sen har jag inte hittat igen.
-
Tror de utgått ur sortimentet. Den kanske är värd massor
-
Shit, såg ni den stackars blivande pappan som fick stryk i "En unge...."