-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
jaaFröken Småland skrev 2011-05-02 22:01:32 följande:Shit, såg ni den stackars blivande pappan som fick stryk i "En unge...."
jag och K har väntat hela säsongen på detta avsnitt (man har ju fått se just den sekvensen i förtexten)
Jag vill med ha limegrönt-gräs-överdrag !!!*lägger mig i* -
Satt och grinade i soffan till "en unge...". Jag vill gosa bebis asap!!
-
kom hit !AnPa skrev 2011-05-02 23:05:08 följande:Satt och grinade i soffan till "en unge...". Jag vill gosa bebis asap!!
-
Prus: Tror verkligen att jag måste det för det fullkomligt drar i äggstockarna på mig när jag ser en bebbe. Vill bara snusa och gosa! Risken finns att jag tar med mig L hem :P
-
nääääääääAnPa skrev 2011-05-03 09:31:57 följande:Prus: Tror verkligen att jag måste det för det fullkomligt drar i äggstockarna på mig när jag ser en bebbe. Vill bara snusa och gosa! Risken finns att jag tar med mig L hem :P
låser dörren
-
Jag är sugen på någon mer vagn.... vad? Lite inne på en pansarvagn till sommaren (ska ju till "robbinson ön" utan vägar och knappast några stigar heller...
Happy?
Retro?
Teutonia Mistral? -
Happy! :D SÅ fin! Klämmer alltid på Happy'n när jag är inne i barnvagnsaffären, så skönt gungTant Pruselius skrev 2011-05-09 20:50:44 följande:Jag är sugen på någon mer vagn.... vad? Lite inne på en pansarvagn till sommaren (ska ju till "robbinson ön" utan vägar och knappast några stigar heller...
Happy?
Retro?
Teutonia Mistral? -
Är också sugen på en pansarvagn.
Men jag är lite inne på en City Cross i svart/brun med älgar i fodret. Missa en som var billig -
Jag vill ha en bee+
-
Neo har en City cross som vi älskarThulo skrev 2011-05-09 21:44:39 följande:Är också sugen på en pansarvagn.
Men jag är lite inne på en City Cross i svart/brun med älgar i fodret. Missa en som var billigvi promenerar mycket i skogen/på ojämn mark och den är underbar!