• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-02 22:01:32 följande:
    Shit, såg ni den stackars blivande pappan som fick stryk i "En unge...."
    jaa jag och K har väntat hela säsongen på detta avsnitt (man har ju fått se just den sekvensen i förtexten)

Jag vill med ha limegrönt-gräs-överdrag !!!*lägger mig i*
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-02 23:05:08 följande:
    Satt och grinade i soffan till "en unge...". Jag vill gosa bebis asap!!
    kom hit !
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-03 09:31:57 följande:
    Prus: Tror verkligen att jag måste det för det fullkomligt drar i äggstockarna på mig när jag ser en bebbe. Vill bara snusa och gosa! Risken finns att jag tar med mig L hem :P
    nääääääää Tystlåser dörren Flört
  • Tant Pruselius

Jag är sugen på någon mer vagn.... vad? Lite inne på en pansarvagn till sommaren (ska ju till "robbinson ön" utan vägar och knappast några stigar heller...
    Happy?
    Retro?
    Teutonia Mistral?

• AnPa
    Tant Pruselius skrev 2011-05-09 20:50:44 följande:
    Jag är sugen på någon mer vagn.... vad? Lite inne på en pansarvagn till sommaren (ska ju till "robbinson ön" utan vägar och knappast några stigar heller...
    Happy?
    Retro?
    Teutonia Mistral?
    Happy! :D SÅ fin! Klämmer alltid på Happy'n när jag är inne i barnvagnsaffären, så skönt gung Flört
  • Thulo

Är också sugen på en pansarvagn.
    Men jag är lite inne på en City Cross i svart/brun med älgar i fodret. Missa en som var billig

• cirkuspuman
    Thulo skrev 2011-05-09 21:44:39 följande:
    Är också sugen på en pansarvagn.
    Men jag är lite inne på en City Cross i svart/brun med älgar i fodret. Missa en som var billig
    Neo har en City cross som vi älskar  vi promenerar mycket i skogen/på ojämn mark och den är underbar!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11