-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Aha, tackar för tipset! Jag skall nog till Halmstad eller Jönköping imorgon och då skall jag definitivt kika in på Coop. Kan tänka mig att köpa flera stycken i växa-i-storlekar till lillfisenPruseluskan skrev 2010-05-05 09:26:56 följande:Idag sov jag 40minuter för länge. Hann i tid till jobbet, men sådanna här dagar är så svåra att hinna i kapp.......Nu har min vagn entrat stockholmo och det står att avi skickats så förhoppningsvis kan jag/sambo hämta den i morgon... Yäjh!*taggad till tusen*Igår när jag var en sväng till ICA maxi så hade dem rea på Lurvarna (99:- istället för 149 (som tur var) fanns det ingen 98/104kvar... Tuva behöver INGA flera ytterklädder. Dem reade även en hel del annat så det blev lite bas-grejer, långärmade t-shirtar och tights. Jag gillar enfärgat, men det mesta är med tryck,glitter och diverse mönster på... men nu kom jag över ett parti vita, svarta, lila och ljusblåa till vrkapriser
Hade visst en 5% eller 50 kr rabattkupong på Coop också, inte så mycket men alltid något *bejakar mitt geografiska arv*
-
älskade du, det var på ICA inte Coop...så du hittar rätt!Fröken Småland skrev 2010-05-05 09:32:59 följande:Aha, tackar för tipset! Jag skall nog till Halmstad eller Jönköping imorgon och då skall jag definitivt kika in på Coop. Kan tänka mig att köpa flera stycken i växa-i-storlekar till lillfisen Hade visst en 5% eller 50 kr rabattkupong på Coop också, inte så mycket men alltid något *bejakar mitt geografiska arv*
-
Hahaha, tur att inte den frågan kom på högskoleprovetPruseluskan skrev 2010-05-05 09:37:55 följande:älskade du, det var på ICA inte Coop...så du hittar rätt!
-
Fröken Småland skrev 2010-05-05 09:41:03 följande:Hahaha, tur att inte den frågan kom på högskoleprovet
-
Pruseluskan: Joo det går jättebra i skolan, fast just den här terminen har varit seeeeg. Massor grupparbeten och jag har lite "lätt" kontrollbehov och vill få saker gjorda, inte seeega med att skriva aaaaalllllttt tillsammans. Mycket tuggande på knogarna blir det för att hålla inne frustrationen, men det är superbra träning
E trivs superbra på nya förskolan. Jag är så vansinnigt lycklig över att jag bytte (och att jag inte bytte tillbaka de första dagarna när det var lite smått kaotiskt och jag tokångrade mig)
-
skönt!Nifelheim skrev 2010-05-05 09:48:24 följande:Pruseluskan: Joo det går jättebra i skolan, fast just den här terminen har varit seeeeg. Massor grupparbeten och jag har lite "lätt" kontrollbehov och vill få saker gjorda, inte seeega med att skriva aaaaalllllttt tillsammans. Mycket tuggande på knogarna blir det för att hålla inne frustrationen, men det är superbra träning E trivs superbra på nya förskolan. Jag är så vansinnigt lycklig över att jag bytte (och att jag inte bytte tillbaka de första dagarna när det var lite smått kaotiskt och jag tokångrade mig)
-
Inte mycket.Fröken Småland skrev 2010-05-05 08:47:49 följande:Äh, vad vet han?
han brukar alltid bli lika förvånad då han helt plötsligt drar en "ny" vagn
-
Fröken Småland skrev 2010-05-05 08:57:21 följande:Idag fick jag det bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet *glad och mallig*
Du är ju geni! Grattis!
-
Mår jätte illa igen. Orkar inte mer snart, varför blir jag aldrig bra?
-
Usch vad jobbigt, vi har också haft magsjuka som gått runt runt i familjen i flera veckor, fast nu *peppar peppar* så verkar det ha gått över och blivit till förkylning som går runt runt hos alla istället.Kavat skrev 2010-05-05 09:58:10 följande:Mår jätte illa igen. Orkar inte mer snart, varför blir jag aldrig bra?