-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Moltan skrev 2010-05-04 21:43:36 följande:Såg du tipset om Pramworld och Pingpong-online? De säljer båda Mutsy och är beprövade när det gäller att skicka till sv och reklamationer. Om du kan tänka dig att beställa från utlandet och inte helt har bestämt dig för en ny vagn förstås.
-
Jag är uppe tidigt men sätter mig sällan ned här förren skolbarnet är på väg. Däremot så sitter jag inte uppe så mkt på kvällarna längre. Försöker komma i säng med lillgrisen eller så försöker jag få något gjort. *s*Pruseluskan skrev 2010-05-04 23:11:44 följande:Jag är nästan bland dem första in här på morgonen och bland dem sista ut här ifrån på kvällen.... vad säger det om mig?! kreativ barnvagns nörd, yes!!! Och ni är för roliga att "umgås" med. Nu sova! Natt natt
-
Igår hann jag få fast fleece på baksidan av lapptäcket sy ett varv och kränga ut och int. Nålat för att sy en söm på framsidan med. Men den sömmen får vänta till imorrn. Sprätta är tråkigt och tar lång tid. Jag spenderade mer tid med att sprätta bort den gamla baksidan än vad jag kunde lägga på att sy sen. *s*
-
Råd och Rön??Fröken Småland skrev 2010-05-04 21:40:42 följande:Nif och Ekorren: Har det kommit någon tidning till er på sistone som ni inte brukar få?Skolan, skolan, skolanPruseluskan skrev 2010-05-04 22:07:27 följande:hej! Länge sedan, vart har du gömt dig?
Aldrig tid för något annat.
-
YesNifelheim skrev 2010-05-05 07:36:03 följande:Råd och Rön?? Skolan, skolan, skolan Aldrig tid för något annat.
Jag hade två gratis provprenumerationer à tre nummer och tänkte att det kanske kunde falla någon i smaken. Efter lottdragning blev det du och Ekorren som fick dem. Ni känner väl er hedrade?
-
Fr S du är för söt
*ska komma på någon överraskning att skicka tillbaka* någongång... *L*
har sytt påslakan till dagis...
liiiite för små i stl men hoppas det funkar ändå! -
Åh vill byta vagn men vet inte till vad.
Ska åka och lämna lilleman på dagis strax, solen lyste från en klarblå himmel för en halvtimme sen men nu är det grått och trist ute. -
Pruseluskan skrev 2010-05-04 23:01:59 följande:Frk S, du verkar vara gölligast i "stan"/landet(?) duMera, mera!passau skrev 2010-05-05 07:57:55 följande:Fr S du är för söt
-
Vad är det kör nu? *glömsk*Thulo skrev 2010-05-05 08:23:06 följande:Åh vill byta vagn men vet inte till vad. Ska åka och lämna lilleman på dagis strax, solen lyste från en klarblå himmel för en halvtimme sen men nu är det grått och trist ute.
-
Har en Race nu men börjar tröttna på den men samtidigt så sitter han bra i den det lilla han åker det år numera nästan bara när vi går till bussen på morgonen med storebror, så man kanske ska vänta till bebisen kommer och köpa till den (fast den har redan 2 vagnarFröken Småland skrev 2010-05-05 08:26:38 följande:Vad är det kör nu? *glömsk*
)