-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Är lite sugen på en tre-hjulig igen, hade en P&T som jag sålde i höstas innan vi bestämde oss för att skaffa en till.
-
Thulo: ja, det är ett kärt besvär att leta efter en ny vagn
-
Ja halva nöjet är ju att letaFröken Småland skrev 2010-05-05 08:38:39 följande:Thulo: ja, det är ett kärt besvär att leta efter en ny vagn
-
Fast min man tycker inte att bebisen behöver fler vagnar än.......
-
Äh, vad vet han?Thulo skrev 2010-05-05 08:40:57 följande:Fast min man tycker inte att bebisen behöver fler vagnar än.......
-
Idag fick jag det bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet *glad och mallig*
-
Va gullig du är!! Jag känner mig jätte-hedrad. Trodde att det var ngn enstaka reklam-grej, men då ser jag fram emot två nummer till. TackFröken Småland skrev 2010-05-05 07:42:53 följande:Yes Jag hade två gratis provprenumerationer à tre nummer och tänkte att det kanske kunde falla någon i smaken. Efter lottdragning blev det du och Ekorren som fick dem. Ni känner väl er hedrade?
-
Går det bra i skolan ? Hur går det för E på "nya" förskolan?Nifelheim skrev 2010-05-05 07:36:03 följande:Råd och Rön?? Skolan, skolan, skolan Aldrig tid för något annat.Fröken Småland skrev 2010-05-05 08:25:45 följande:Mera, mera!skit bra ju! Det krävs alltså lite brain för att kunna göra fynd a la Frk SFröken Småland skrev 2010-05-05 08:57:21 följande:Idag fick jag det bekräftat att jag fick 1,5 på högskoleprovet *glad och mallig*
-
Nifelheim skrev 2010-05-05 09:10:22 följande:Va gullig du är!! Jag känner mig jätte-hedrad. Trodde att det var ngn enstaka reklam-grej, men då ser jag fram emot två nummer till. TackNä, det är de småländska generna som styr såntPruseluskan skrev 2010-05-05 09:13:24 följande:Det krävs alltså lite brain för att kunna göra fynd a la Frk S
-
Fröken Småland skrev 2010-05-05 09:18:25 följande:Nä, det är de småländska generna som styr sånt
Idag sov jag 40minuter för länge. Hann i tid till jobbet, men sådanna här dagar är så svåra att hinna i kapp.......
Nu har min vagn entrat stockholmo och det står att avi skickats så förhoppningsvis kan jag/sambo hämta den i morgon... Yäjh!*taggad till tusen*
Igår när jag var en sväng till ICA maxi så hade dem rea på Lurvarna (99:- istället för 149(som tur var) fanns det ingen 98/104kvar... Tuva behöver INGA flera ytterklädder. Dem reade även en hel del annat så det blev lite bas-grejer, långärmade t-shirtar och tights. Jag gillar enfärgat, men det mesta är med tryck,glitter och diverse mönster på... men nu kom jag över ett parti vita, svarta, lila och ljusblåa till vrkapriser