-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Kikar in lite snabbt, vi har en sjuk dator så det blir inte att sitta speciellt länge... men ni har ju inte saknat mig ändå så.....
snyft...
Här är allt precis som vanligt, jobb, jobb, jobb... och massa jobb hemma oxå. River tapert och har oss, men kommer nog aldrig få det klart. Hade hoppas på att var någolunda klar till juli iallafall när alla sommargäster kommer till oss, men jag är skeptisk nu, vi jobbar ju hela tiden. En dag ledig i veckan hinner man inte renovera speciellt mycket påsånt är livet.
-
ljuvliga gossar!Halloj!!! Hur går det på baknings fronten?Lindadjo skrev 2010-05-18 21:51:28 följande:Kikar in lite snabbt, vi har en sjuk dator så det blir inte att sitta speciellt länge... men ni har ju inte saknat mig ändå så..... snyft...Här är allt precis som vanligt, jobb, jobb, jobb... och massa jobb hemma oxå. River tapert och har oss, men kommer nog aldrig få det klart. Hade hoppas på att var någolunda klar till juli iallafall när alla sommargäster kommer till oss, men jag är skeptisk nu, vi jobbar ju hela tiden. En dag ledig i veckan hinner man inte renovera speciellt mycket på sånt är livet.
Asereht skrev 2010-05-18 17:46:42 följande:Alla mina grabbar på en och samma bild (inte helt lätt). Tänk om man kunde få syrran att ställa upp också. Ska försöka tvinga henne när hon är hemma sen. -
vi saknar dej alltidLindadjo skrev 2010-05-18 21:51:28 följande:Kikar in lite snabbt, vi har en sjuk dator så det blir inte att sitta speciellt länge... men ni har ju inte saknat mig ändå så..... snyft...Här är allt precis som vanligt, jobb, jobb, jobb... och massa jobb hemma oxå. River tapert och har oss, men kommer nog aldrig få det klart. Hade hoppas på att var någolunda klar till juli iallafall när alla sommargäster kommer till oss, men jag är skeptisk nu, vi jobbar ju hela tiden. En dag ledig i veckan hinner man inte renovera speciellt mycket på sånt är livet.
kan bara hålla med om renoveringen...
vi håller på i 2 hus dessutom...
och försöker rensa ur en källare med 2 små barn och en hamstrande mamma som inte vill slänga ngt och tyvärr har både vind och källare att hamstra i...
men nu ska d bli gästrum + flytta ner tvättstugan + ordentlig förvaring med en vägg och dörr sopm inte finns just d, en gillerstuga ska d bli med... kanske ska hinna ha lite sommar med...
*jag är ledig hela sommaren och har inget att göra* eller hur -
den hamstrande mamma var jag
-
God Morgon!
-
Fina ungar!
Jag ju den svarta bee.. beställt svart sittdyna till, men jag funderar på om jag vill ha röd, blå eller sand kanske i stället? vad tycker ni?
-
Jag röstar på blå eller röd, den röda ska nog få flytta hitzasata skrev 2010-05-19 10:28:39 följande:Fina ungar!Jag ju den svarta bee.. beställt svart sittdyna till, men jag funderar på om jag vill ha röd, blå eller sand kanske i stället? vad tycker ni?
-
Varför är det tomt på stålar just nu - finns ju en hel hög rättså billiga åk där ute...
Fin!
http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Gecko_27577298.htm?ca=11&w=3
(Inte min!) -
Så nu är man uppskuren... *pustar ut lite* Håll nu tummarna att det inte sätter igen sig eller blir någon infektion.
-
aoe!Kavat skrev 2010-05-19 16:34:22 följande:Så nu är man uppskuren... *pustar ut lite* Håll nu tummarna att det inte sätter igen sig eller blir någon infektion.