• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2010-05-25 11:13:47 följande:
    Asereht: Jag tycker att du ska sälja Sitty-ratten billigt till mig
    Tror jag har en lös liggande i garderoben, kikar och återkommer.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 11:30:33 följande:
    Varför sålde jag den är dynan? Den hade ju passat fin-fint i min en eventuell MT.
    Sååå fiiiin!
  • Asereht

Kan inte någon köpa en buggadyn och rita av den åt mig! *ber snällt*
    Tror inte jag vill ha en men jag vill åt formen och bältesanpassningen.

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-25 10:59:13 följande:
    Oliv UJ årsmodell 2004 (med fast handtag) och Buggy Snuggle retro stripe. Om jag ska åsikta om UJ så gillade jag denna något bättre än de nyare då de nyare kändes mer lättippade och så gillade jag gamla varukorgen som inte gick mot framhjulet och slets. Dessutom är den rätt djup. Och så har jag lite förkärlek för fasta handtag. Hela vagnen känns mindre och smidigare än de nyare årmsodellerna men det har nog med synvilla att göra.
    men om man hänger om v-korgen så slits den inte. Fattar aldrig det här med att folk sätter bumpern PÅ tyget och så skriver dem i annons att det är sådana hål som ALLA uj har pga av bumper. Va?! man lackar med genomskinligt nagelack på chassit precis under tyget så fäster man den där, då blir det inga skavmärken där heller....
    Åååå vill ha uj igen :-S
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-05-25 11:13:47 följande:
    Asereht: Jag tycker att du ska sälja Sitty-ratten billigt till mig
    du har väll den vita kvar från pippivagnen?
    Asereht skrev 2010-05-25 11:20:08 följande:
    www.tradera.com/parasoll-till-barnvagn-helt-n...Oh vilket säljande foto!
    haha
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 11:30:33 följande:
    Varför sålde jag den är dynan? Den hade ju passat fin-fint i min en eventuell MT.
    jisses du, VARFÖR? och varför inte till mig?!
    *mutter*
  • Tant Pruselius
    Pruseluskan skrev 2010-05-24 17:15:33 följande:
    Tack bästa Nif för att du gjorde mig lite klokare ang de olika modellerna. Jag ska se vad lönekuvertet säger när det kommer imorgon. Oxå ska jag jobba lite på K Idag kom denna dyna hem till oss. Den blir nog kalas bra. Och varukorgen kom äntligen den med. Men nu är det så att själva vagnen är med sambon på jobbet (i bilen rättare sagt).(Obs, vagnen är inte min.)
    jag antar att ni inte alls gillade dynan
  • Nifelheim

Prusseluskan: Jovisst har jag det, men Emmaljungas rattar är dååliga. Brios rattar sitter ju med en skruv rakt genom stången. Mycket bättre.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11