-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Ooooh, jag tycker att Kavats dynor är så läckra tillsammans i vagnen
Lokatt: Nej, inga normala förare gör allt det där. Jag kan nog inte hälften av vad man skall kunna men så är det nog med alla utbildningar (läkarutbildningen också) Kanske du skall vänta med körkortet tills allt annat är lite lugnare? Blir det någonsin det förresten
Lilleman somnade just så jag kunde smita ifrån och ta en snabbdusch, det känns ju nästan som att man varit på spa. Köpte schampo och balsam från TRESemmé för 80 kr per halvlitersflaska på Rusta och jag tycker att det håller riktigt hög kvalitet. Schampot löddrar ganska mycket mindre än vad jag är van vid men det blir lika rent ändå och balsamet är helt otroligt, man behöver inte ens borsta håret efter tvätt. Rekommenderas!
-
Passau: läckra tyger! Skulle vara kul att se elefanttyget på en större bild så man får en uppfattning om hur stort printet är. Det rosa skulle jag gärna vilja ha till ett förkläde till Maja för det har jag lovat henne ett. Hon tycker det är kul att vara med och baka och lillebror har fått ärva hennes miniförkläde.
-
Tjejer, och så varukorgsproblemet. Vågar man köpa en defekt varukorg eller är det bara dumsnålt? Tror jag blir arg på mig själv om den pajar och så ska man sprätta upp det som är tillsytt och så blir det bara skit för det repar sig mer och tar tid och nje, kanske ska man köpa en ny ändå?
-
Står inget om år, bara serienummer och modellnr...Asereht skrev 2010-05-25 13:25:21 följande:Precis och den vittnar ju om att klädseln/vagnen inte är äldre än en 04 (om jag inte minns fel då). Suffletterna har ju sett ut så där sedan dess. Senare typ 06 eller 07 fick de ju innerfoder också. Innan var det enkelt tyg. Samma med sitsarna som fick annat slittåligare på sittytan än på sidorna. Så de raka suffletterna utan mittbåge betyder defenitivt 02 eller äldre. Möjligen 03 men förmodligen inte. Jag har ju ingen kvar så jag kan inte kolla men på själva klistermärket där serienummret sitter, finns det inte ett datum där? Isf vet du säkert vilken årsmodell din vagn är. MT är svårare att tidsbestämma eftersom den sett ut ungefär lika sedan 04. Uj har förändrats mer.
-
Lokatt, jobbigt, försök att bortprioritera det oviktigaste och prioritera familjen så inte den glöms av i allt. Kram!!!
Och nej, ingen förare gör så skulle jag tro. Provbromsa är dock bra att göra har jag lärt mig... Maken bytte däck? och bankade på bromsarna och höll på och sen satte jag mig och körde men upptäckte rätt snabbt att bromsen inte tog alls!!Efter tre bromsningar tog den och då hade jag redan dragit handbromsen.. Men det var lite läskigt. Jag hade inte kommit någonstans typ för här är rätt plant, utan mer hamnat i diket..
-
Skulle kollat efter en beggad hel eller köpt en ny.Kavat skrev 2010-05-25 13:57:35 följande:Tjejer, och så varukorgsproblemet. Vågar man köpa en defekt varukorg eller är det bara dumsnålt? Tror jag blir arg på mig själv om den pajar och så ska man sprätta upp det som är tillsytt och så blir det bara skit för det repar sig mer och tar tid och nje, kanske ska man köpa en ny ändå?Jag har så starkt för mig att man kunde kolla det på något sätt på den där klisterlappen men det är ju flera år sen jag intresserade mig för sånt. Ibland önskar jag att jag skrivit upp allt sånt där onödigt vetande för framtida bruk. En del fastnar ju men inte allt tyvärr. *s*Kavat skrev 2010-05-25 14:00:14 följande:Står inget om år, bara serienummer och modellnr...
-
Provbromsa gör jag i och för sig alltid efter hjulbyte samt biltvätt, samt då och då om man kör i extremt mycket vatten.
-
Frk S, du som är i min ålder minns du den här låten (fast den lät annorlunda då)?
Ane Brun – Big In Japan
Och det här är en av mina stora favoritlåtar av senare årsmodell:
Ane Brun – Song No. 6 feat. Ron Sexsmith
-
www.tradera.com/Jattefin-bugaboo-cameleon-maste-ses--auktion_340815_112993852
Jag har mailat säljaren här två ggr för att kolla om det går att hämta vagnen ifall man skulle buda. Hon svarar inte på det, snt gör mig misstänksam. Om jag nu skulle få för mig att buda så vill jag kunna hämta eftersom det inte är allt för långt bort. Syrran bor ju där.
-
Grrrr, våran vagn gick sönder i söndags. ena fästet till kjulaxeln lossnade i svetsen, Det har hänt en gång förut och då svetsade gubben men det höll uppenbarligen inte.
F*N
Jag behöver köpa en ny vagn och vill ha en med svängbart fram oc h vändbar sittdel dock inte buggan, men jag hittar ingen för min plånbok....