• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Haha, någon retrovagn känner jag mig inte alls sugen på (för tillfället ). Kavat: jag har haft en varukorg med taskig söm, den blev aldrig bra. Jag avråder!

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-05-25 11:47:11 följande:
    vad för dyna? *missat*
    den som jag visade bild på här i tråden som jag "fyndat" på blocket.

Tack asse och Frk S :-P
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 13:25:37 följande:
    Ooooh, jag tycker att Kavats dynor är så läckra tillsammans i vagnen Lokatt: Nej, inga normala förare gör allt det där. Jag kan nog inte hälften av vad man skall kunna men så är det nog med alla utbildningar (läkarutbildningen också ) Kanske du skall vänta med körkortet tills allt annat är lite lugnare? Blir det någonsin det förresten Lilleman somnade just så jag kunde smita ifrån och ta en snabbdusch, det känns ju nästan som att man varit på spa . Köpte schampo och balsam från TRESemmé för 80 kr per halvlitersflaska på Rusta och jag tycker att det håller riktigt hög kvalitet. Schampot löddrar ganska mycket mindre än vad jag är van vid men det blir lika rent ändå och balsamet är helt otroligt, man behöver inte ens borsta håret efter tvätt. Rekommenderas!
    här kostar det stora flaskorna 59, smålandspriser Men visst är det bra *gilla*
    Man behöver inte betala hela skjortan och halva brallan för ett sjyst shampoo det känns fin fint.
  • Tant Pruselius

Idag har jag vart nere i Nyköping med min mamma och kikat i en superfin butik (www.vitarum.se) köpte bland lite ny-gammla franska kort, lite lek-bakgrejer till T, en knopp till T leksakskök, en lite prinsessgalge och en del mer
    Dem hade en jätte tuff emmaljunga från 50-talet, för fjuttiga 850 men den gick inte in i mammas bil annars hade jag absolut inte kunnat motstå. Dit blir det utflykt igen, helt klart.
    Sedan var vi till min morfars grav, själva anledningen till att vi åkte nerom. Han skulle fylla 80 i morgon. (Grattis bästa Morfar) Nu har han vart död i 19år, synd att han inte hängde kvar här i jordelivet lite längre. Hade vart kul och se vem han vart nu.......

Nu ska jag duscha och sedan säng. Snart rammlar K nog in och Tuvaluvan har haft myshäng med farfar så henne har jag inte träffat alls idag (Hon sover när jag går till jobbet) Det känns trist men imorgon blir det massor mamma-tuva-mys.

G'natt på Er!

Just det om det är någon här som kör brio race med klädsel från 08 så hojta till, jag har den svarta "lappen" som ska sitta över fotstödet (borttagningsbart för tvätt) kvar här hemma då jag fick ett nytt 10:års modell chassi och då passade inte "lappen". Någon som kanske har använding av den?

• passau
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 21:44:48 följande:
    Idag har jag vart nere i Nyköping med min mamma och kikat i en superfin butik (www.vitarum.se) köpte bland lite ny-gammla franska kort, lite lek-bakgrejer till T, en knopp till T leksakskök, en lite prinsessgalge och en del mer Dem hade en jätte tuff emmaljunga från 50-talet, för fjuttiga 850 men den gick inte in i mammas bil annars hade jag absolut inte kunnat motstå. Dit blir det utflykt igen, helt klart.Sedan var vi till min morfars grav, själva anledningen till att vi åkte nerom. Han skulle fylla 80 i morgon. (Grattis bästa Morfar) Nu har han vart död i 19år, synd att han inte hängde kvar här i jordelivet lite längre. Hade vart kul och se vem han vart nu.......Nu ska jag duscha och sedan säng. Snart rammlar K nog in och Tuvaluvan har haft myshäng med farfar så henne har jag inte träffat alls idag (Hon sover när jag går till jobbet) Det känns trist men imorgon blir det massor mamma-tuva-mys.G'natt på Er!Just det om det är någon här som kör brio race med klädsel från 08 så hojta till, jag har den svarta "lappen" som ska sitta över fotstödet (borttagningsbart för tvätt) kvar här hemma då jag fick ett nytt 10:års modell chassi och då passade inte "lappen". Någon som kanske har använding av den?
    passar även på Sitty
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11