-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Vad snygg din UJ var Asereht, är det den gröna? *gillar* Är det en egensydd Buggysnuggle eller är det original?
-
Omöjligt att säga eftersom det inte finns annat än klädseln att gå på. MT har ju sett ungefär likadan ut typ hela tiden, bara den där suffletten som förändrats. Mer synliga förändringar på UJ som man kan använda och tidsbestämma med. Det enda som avslöjar är väl serienummer och eventuellt datum på den klisterlappen. Men jag vet mer om gamla uj än om MT:s.Fröken Småland skrev 2010-05-25 10:49:13 följande:Oj, då är den alltså ganska gammal. Spelar noll roll för mig personligen då jag bara kollar på skicket men den skall ju säljas en gång också och då vill man ju ha tillbaka merparten av pengarna när man köpt begagnat. Men den ser ruggigt fin ut och jag gillar modellen på klädseln när den slutar lite ovanför fotstödet, det tilltalar mig rent estetiskt av någon anledning.
Surfade in en snabbis på Mountain Buggy och där fanns inga Mountain Terrains, har den utgått tro? Hänger inte med längre. -
Oliv UJ årsmodell 2004 (med fast handtag) och Buggy Snuggle retro stripe.Fröken Småland skrev 2010-05-25 10:50:07 följande:Vad snygg din UJ var Asereht, är det den gröna? *gillar* Är det en egensydd Buggysnuggle eller är det original?
Om jag ska åsikta om UJ så gillade jag denna något bättre än de nyare då de nyare kändes mer lättippade och så gillade jag gamla varukorgen som inte gick mot framhjulet och slets. Dessutom är den rätt djup. Och så har jag lite förkärlek för fasta handtag. Hela vagnen känns mindre och smidigare än de nyare årmsodellerna men det har nog med synvilla att göra. -
Ganska söt åkpåse, småländskt pris. Någon som vet något om den?
http://www.blocket.se/stockholm/Rollerbug_one_tree_hill__urban_jungle__chicco_26781075.htm?ca=15&w=3 -
M somnade så jag drar in i garderoben och syr
-
Aldrig sett förut faktiskt.Fröken Småland skrev 2010-05-25 10:59:53 följande:Ganska söt åkpåse, småländskt pris. Någon som vet något om den? www.blocket.se/stockholm/Rollerbug_one_tree_h...
-
Fast jag hängde ju lite i UJ-tråden ett tag när jag suktade efter min RB och då minns jag att en av veteranerna (var det Isold?) som gjorde en riktig stilstudie angående det där och hon konstaterade att det var skillnad.Asereht skrev 2010-05-25 10:59:13 följande:Oliv UJ årsmodell 2004 (med fast handtag) och Buggy Snuggle retro stripe. Om jag ska åsikta om UJ så gillade jag denna något bättre än de nyare då de nyare kändes mer lättippade och så gillade jag gamla varukorgen som inte gick mot framhjulet och slets. Dessutom är den rätt djup. Och så har jag lite förkärlek för fasta handtag. Hela vagnen känns mindre och smidigare än de nyare årmsodellerna men det har nog med synvilla att göra.
Åh, nu är jag jättesugen på en MT. Eller nåt annatHur länge sedan är det jag skrev att jag var "mätt" på vagnar? En vecka sen? Missbruk går nog aldrig riktigt över. Jag kan bli hysteriskt röksugen ibland och då är det ändå åtta år sen jag slutade röka
-
Inte jag heller men jag tyckte det såg ut som en trevlig sommaråkpåse. Jag vill inte ha den så marknaden är friAsereht skrev 2010-05-25 11:02:34 följande:Aldrig sett förut faktiskt.
-
Jo det är skillnad men det är väldigt små skillnader men även känslan gör sitt till. Jag mätte och grejade också kommer jag ihåg men jag minns inte riktigt resultaten numer. Jag gillade iaf den typen av utförande bäst. Den nyare 06.an kändes klumpigare och större. Sne tycker jag det var en totalmiss med nya varukorgen som slets sönder av frikton från framhjulet. Men det kanske är åtgärdat, vet att många hade problem med det då även om jag själv aldrig hann med det innan den flyttade ut igen.Fröken Småland skrev 2010-05-25 11:02:37 följande:Fast jag hängde ju lite i UJ-tråden ett tag när jag suktade efter min RB och då minns jag att en av veteranerna (var det Isold?) som gjorde en riktig stilstudie angående det där och hon konstaterade att det var skillnad. Åh, nu är jag jättesugen på en MT. Eller nåt annat Hur länge sedan är det jag skrev att jag var "mätt" på vagnar? En vecka sen? Missbruk går nog aldrig riktigt över. Jag kan bli hysteriskt röksugen ibland och då är det ändå åtta år sen jag slutade röka
-
Asereht: Jag tycker att du ska sälja Sitty-ratten billigt till mig