• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-25 16:02:56 följande:
    Den första har väl Alphaville gjort också? Jag minns.
    Japp en gammal goding i ny tappning.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • passau
    Asereht skrev 2010-05-25 14:49:02 följande:
    www.tradera.com/Jattefin-bugaboo-cameleon-mas...Jag har mailat säljaren här två ggr för att kolla om det går att hämta vagnen ifall man skulle buda. Hon svarar inte på det, snt gör mig misstänksam. Om jag nu skulle få för mig att buda så vill jag kunna hämta eftersom det inte är allt för långt bort. Syrran bor ju där.
    mailade henne för att se om hon svarar mig

skall se om jag hinner fota tyget innan jag sätter saxen i det...

har ju sytt Angels vindskydd snart så då får jag sy vad jag vill
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 13:29:10 följande:
    Passau: läckra tyger! Skulle vara kul att se elefanttyget på en större bild så man får en uppfattning om hur stort printet är. Det rosa skulle jag gärna vilja ha till ett förkläde till Maja för det har jag lovat henne ett. Hon tycker det är kul att vara med och baka och lillebror har fått ärva hennes miniförkläde.
    tack för ideén!!!
    hehe... forts följer... :-P
  • Lokatt

tack för stöttning tjejer, jo, alltså jag vet ju att provbromsning iof. är bra ibland Men det överdrivs endel i boken kan jag säga Provtutar ni VARJE gång ni sätter er och ska köra iväg tex. Har gjort avstämmnings-delprov i skyltar och där fick jag 99% så det känns bra iaf.

Jag har ju en hund extra här hemma som jag hjälper till och rehabiliterar med, det tar mycket tid.
    Men det ser något ljusare ut framåt mitten på juni, alltid något

Fr.s, du blev så chockad av mitt 60-tals förslag att du blev stum eller?

asereht, gillar du låten big in japan, kolla in Guano Apes verition på youtube, den är välldigt bra.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-05-25 10:44:49 följande:
    Säg inte det till dem, jag hade tänkt mig 1000 Men du vill väl inte ha en MT? Jag såg en billig brun UJ i Göteborg och tänkte såklart på dig
    Om den är billig vill jag prova
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-25 11:35:27 följande:
    Kan inte någon köpa en buggadyn och rita av den åt mig! *ber snällt* Tror inte jag vill ha en men jag vill åt formen och bältesanpassningen.
    bugga? menar du bugaboo?
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-05-25 14:49:02 följande:
    www.tradera.com/Jattefin-bugaboo-cameleon-mas... Jag har mailat säljaren här två ggr för att kolla om det går att hämta vagnen ifall man skulle buda. Hon svarar inte på det, snt gör mig misstänksam. Om jag nu skulle få för mig att buda så vill jag kunna hämta eftersom det inte är allt för långt bort. Syrran bor ju där.
    Den ligger på blocket också så jag gissar att det går bra att hämta. Reservationspriset verkar  dock vara rätt högt, så då kan du lika gärna köpa min likadana
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2010-05-25 20:29:42 följande:
    Den ligger på blocket också så jag gissar att det går bra att hämta. Reservationspriset verkar  dock vara rätt högt, så då kan du lika gärna köpa min likadana
    Apropå den vagnen, vad är det för lapp med en massa text på som sitter på fotstödet?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11