-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Den första har väl Alphaville gjort också? Jag minns.Asereht skrev 2010-05-25 14:22:46 följande:Frk S, du som är i min ålder minns du den här låten (fast den lät annorlunda då)? Ane Brun – Big In Japan Och det här är en av mina stora favoritlåtar av senare årsmodell: Ane Brun – Song No. 6 feat. Ron Sexsmith
-
Japp en gammal goding i ny tappning.Kavat skrev 2010-05-25 16:02:56 följande:Den första har väl Alphaville gjort också? Jag minns.
-
mailade henne för att se om hon svarar migAsereht skrev 2010-05-25 14:49:02 följande:www.tradera.com/Jattefin-bugaboo-cameleon-mas...Jag har mailat säljaren här två ggr för att kolla om det går att hämta vagnen ifall man skulle buda. Hon svarar inte på det, snt gör mig misstänksam. Om jag nu skulle få för mig att buda så vill jag kunna hämta eftersom det inte är allt för långt bort. Syrran bor ju där.
skall se om jag hinner fota tyget innan jag sätter saxen i det...
har ju sytt Angels vindskydd snart så då får jag sy vad jag villtack för ideén!!!Fröken Småland skrev 2010-05-25 13:29:10 följande:Passau: läckra tyger! Skulle vara kul att se elefanttyget på en större bild så man får en uppfattning om hur stort printet är. Det rosa skulle jag gärna vilja ha till ett förkläde till Maja för det har jag lovat henne ett. Hon tycker det är kul att vara med och baka och lillebror har fått ärva hennes miniförkläde.
hehe... forts följer... :-P -
tack för stöttning tjejer, jo, alltså jag vet ju att provbromsning iof. är bra ibland
Men det överdrivs endel i boken kan jag säga
Provtutar ni VARJE gång ni sätter er och ska köra iväg tex.
Har gjort avstämmnings-delprov i skyltar och där fick jag 99% så det känns bra iaf.
Jag har ju en hund extra här hemma som jag hjälper till och rehabiliterar med, det tar mycket tid.
Men det ser något ljusare ut framåt mitten på juni, alltid något
Fr.s, du blev så chockad av mitt 60-tals förslag att du blev stum eller?
asereht, gillar du låten big in japan, kolla in Guano Apes verition på youtube, den är välldigt bra.
-
Om den är billig vill jag provaFröken Småland skrev 2010-05-25 10:44:49 följande:Säg inte det till dem, jag hade tänkt mig 1000 Men du vill väl inte ha en MT? Jag såg en billig brun UJ i Göteborg och tänkte såklart på dig
-
zasata, jag har hållt tummar för dig om jobbet, hojta om du vet något
-
bugga? menar du bugaboo?Asereht skrev 2010-05-25 11:35:27 följande:Kan inte någon köpa en buggadyn och rita av den åt mig! *ber snällt* Tror inte jag vill ha en men jag vill åt formen och bältesanpassningen.
-
dom skulle höra av sig denna veckan...Lokatt skrev 2010-05-25 20:06:03 följande:zasata, jag har hållt tummar för dig om jobbet, hojta om du vet något
-
Den ligger på blocket också så jag gissar att det går bra att hämta. Reservationspriset verkar dock vara rätt högt, så då kan du lika gärna köpa min likadanaAsereht skrev 2010-05-25 14:49:02 följande:www.tradera.com/Jattefin-bugaboo-cameleon-mas... Jag har mailat säljaren här två ggr för att kolla om det går att hämta vagnen ifall man skulle buda. Hon svarar inte på det, snt gör mig misstänksam. Om jag nu skulle få för mig att buda så vill jag kunna hämta eftersom det inte är allt för långt bort. Syrran bor ju där.
-
Apropå den vagnen, vad är det för lapp med en massa text på som sitter på fotstödet?Nifelheim skrev 2010-05-25 20:29:42 följande:Den ligger på blocket också så jag gissar att det går bra att hämta. Reservationspriset verkar dock vara rätt högt, så då kan du lika gärna köpa min likadana