-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag skrev aldrig hur det gick hos läkaren igår va? *teflonminne*
Han gjorde rent och sa att nu får det vara så får vi se om det läker och funkar som det ska. Annars blir det op. Men han trodde inte alls att det skulle hindra att föda vag. Så jag hoppas på löser sig nu. Dock har jag badförbud minst 10 dagar till... -
Du har inte lust att rita av den och skicka till mig. *flirtar*zasata skrev 2010-05-26 09:45:04 följande:Jag har den nya sittdynan
Vad tycker du om den? Jag är grymt nyfiken på den men de hade inga i butiken där jag var och fluktade i helgen. Vi har ju inga åf av bugaboo här i stan så jag kan sällan kolla på grejorna live. -
Jag har ju alopecia så risken är att jag är på gång att få ett nytt utbrott. Tyvärr finns det inget som hjälper mot det. Annars äter jag multivitaminer med extra allt.Kavat skrev 2010-05-26 11:10:15 följande:Asereht, du kanske borde se om du får i dig tillräckligt med b-vitaminer och zink. Mig hjälpte det. Klippning, ja tack. Tyckte att jag kunde få det i morsdagspresent. Nu har äntligen underhåret som jag brände upp (kommer ni ihåg?) blivit såpass långt att jag nog skulle kunna tänka mig att klippa det i den längden. Också sugen på rolig frisyr, men jag orkar ju inte göra något åt det är jag rädd för så det är lätt att sätta upp en tofs bara... *lat*
Mitt hår gillar inte att vara långt (längre än till axlarna) längre. Det går av och blir tunt och trist. Sen har jag det alltid uppsatt ändå eftersom jag hatar att ha hår i ansiktet. *s* Så jag har kommit fram till att halvkort eller kort är modellen. Sen får jag väl gå på Björn Axéns linje, han menar på att kvinnor över 35 inte ska ha långt hår (!). -
*ryser*Kavat skrev 2010-05-26 11:12:24 följande:Jag skrev aldrig hur det gick hos läkaren igår va? *teflonminne* Han gjorde rent och sa att nu får det vara så får vi se om det läker och funkar som det ska. Annars blir det op. Men han trodde inte alls att det skulle hindra att föda vag. Så jag hoppas på löser sig nu. Dock har jag badförbud minst 10 dagar till...
-
Sittvagnen var fin tycker jag (som inte ska ha men som gillar att kolla):
www.blocket.se/varmland/Barnvagnar_retro_27698743.htm&w=3
-
Ååå nu hade dom ringt från ställer jag var på intervjuv.. Tror ni inte jag missar det för jag står och diskar???? nu sitter jag still! Inget vika tvätten, inget dammsuga, ingen musik, inga barn...
-
Nästan så att jag blir sugen...bara nästan.
www.blocket.se/blekinge/Urban_Jungle_27486786.htm&w=3
-
Kavat: Kom ni fram till något pris för buggagrejerna?
-
Jag har inte inte provat den ligger i sin förpackning..Asereht skrev 2010-05-26 11:22:44 följande:Du har inte lust att rita av den och skicka till mig. *flirtar* Vad tycker du om den? Jag är grymt nyfiken på den men de hade inga i butiken där jag var och fluktade i helgen. Vi har ju inga åf av bugaboo här i stan så jag kan sällan kolla på grejorna live.
Jo jag kan försöka rita av, om du förklarar hur jag skall göraoch på vad?
I morgon skall jag på en andra intervjuv.. Och ha med mig betyg.. =/ hoppas intyg räcker och referenser via telefon. -
Tack, men jag har fler sånna än klädslarPruseluskan skrev 2010-05-26 09:23:41 följande:vill du ha? då får du inboxa adress
Ase och Z har ju brio iaf...
en kompis har samma på Emmaljunga...