-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
letar desperat efter en kartong att skicka bb i...
några tips? -
Jag ritar mönster på kasserade lakan, bakplåtspapper, genomskinlig plast eller liknande. Man tar vad man har alltså.zasata skrev 2010-05-26 11:54:50 följande:Jag har inte inte provat den ligger i sin förpackning.. Jo jag kan försöka rita av, om du förklarar hur jag skall göra och på vad? I morgon skall jag på en andra intervjuv.. Och ha med mig betyg.. =/ hoppas intyg räcker och referenser via telefon.
Lägg dynan och rita av den runt om och dra ett streck i varje bälteshål.Inget tips förutom åka till närmsta barnvagnsbutik och fråga om de har en till övers. Jag har fått från vår.passau skrev 2010-05-26 12:04:35 följande:letar desperat efter en kartong att skicka bb i... några tips? -
dom har inga... har redan försökt där...Asereht skrev 2010-05-26 12:21:28 följande:Jag ritar mönster på kasserade lakan, bakplåtspapper, genomskinlig plast eller liknande. Man tar vad man har alltså. Lägg dynan och rita av den runt om och dra ett streck i varje bälteshål. Inget tips förutom åka till närmsta barnvagnsbutik och fråga om de har en till övers. Jag har fått från vår.
provade med skoaffären förrut och fick en men den räckte inte... -
Ja, nu.Nifelheim skrev 2010-05-26 11:53:16 följande:Kavat: Kom ni fram till något pris för buggagrejerna?
-
Och så en kopia till mig!Asereht skrev 2010-05-26 12:21:28 följande:Inget tips förutom åka till närmsta barnvagnsbutik och fråga om de har en till övers. Jag har fått från vår.
-
Åh, det skulle ju var om bugga-dynan om Zasata är snäll!
-
Kavat: Huuh! Hoppas verkligen det håller sig rent och fint nu!
Fröken Småland:Har du kollat silverjoner? Kanon mot ögoninfektioner.
Asereht: Samma här, mitt hår bara raaasar av (men så hade jag B-vitamin och folsyrabrist också!) Funderar på att klippa mig ännu korthårigare och tunna ur mer så märks kanske inte att jag tappar så mycket. Nu blir avloppssilen full vid en dusch.
Jo, läkaren ringde idag igen ju. Här är också teflonminne. Skulle frågat om det är farligt för Vemund att jag ammar såpass mycket när jag tydligen har brist på vitaminer, men det glömde jag. För säkerhets skull får han två grötportioner varje dag så att han åtminstone ska få lite extra vitaminer i sig. Nu äter han banan också och nu fick jag dåligt samvete för att jag köpte vanliga Chiquitas!Ska köpa KRAV-märkta nästa gång, jag lovar!!
Läkaren ville iaf ta några fler prover och jag bad om glutenkoll också när vi ändå är igång.
Idag var jag förresten och kollade Vendels nya förskoleavdelning. Nu blir han STOR kille efter sommaren, sista avdelningen innan det är dags för riktiga skolan. Hur gick det till?Det var ju nyss jag skolade in honom på "bebisavdelningen"..
På tal om det har jag även glömt att anmäla att jag vill ha förskoleplats till Vemund.. *suck* Skriver snart en lista.
-
jaaa det var den *dreglar ikapp*Asereht skrev 2010-05-26 11:30:57 följande:Sittvagnen var fin tycker jag (som inte ska ha men som gillar att kolla):www.blocket.se/varmland/Barnvagnar_retro_2769...
-
I like militärgröna! Den har jag med blivit lite sugen på. Och en Mar??? liggdel som fanns billig här i stan. (den gröna med blommor)Asereht skrev 2010-05-26 11:42:15 följande:Nästan så att jag blir sugen...bara nästan. www.blocket.se/blekinge/Urban_Jungle_27486786...
-
Matrushka (med reservation för stavning. Den är jag också lite kär i. En av de finaste klädslarna. Mina favvos är annars lime med ränder, ornage med ränder och College (marin med ränder). Har lite förkärlek för ränder uppenbarligen.Pruseluskan skrev 2010-05-26 13:33:50 följande:I like militärgröna! Den har jag med blivit lite sugen på. Och en Mar??? liggdel som fanns billig här i stan. (den gröna med blommor)