-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
fast min dröm bil är en Audi TT, fast den kan man inte åka till Ullared med
-
Hihi. Nu är mitt underhår ILLrosa... Jag tror att jag är tillbaka i tonårsrevolten lite. *suckar åt mig själv*
Rosa händer fick jag också, för jag hittade inga plasthandskar hemma.
-
Oh, tufft! Bild!?Nifelheim skrev 2010-05-26 19:10:09 följande:Hihi. Nu är mitt underhår ILLrosa... Jag tror att jag är tillbaka i tonårsrevolten lite. *suckar åt mig själv*Rosa händer fick jag också, för jag hittade inga plasthandskar hemma.
-
haha tokigt snarare :-PPruseluskan skrev 2010-05-26 19:11:46 följande:Oh, tufft! Bild!?
Hmm, jag ska överväga saken. Gillar INTE bilder på mig själv -
*viiiiilllll seeeeeeeeeee* tokigt är det nya Tuff!Nifelheim skrev 2010-05-26 19:14:23 följande:haha tokigt snarare :-P Hmm, jag ska överväga saken. Gillar INTE bilder på mig själv
-
Jag älskar min sitty!! bästa vagnenpassau skrev 2010-05-26 11:55:32 följande:Tack, men jag har fler sånna än klädslar Ase och Z har ju brio iaf... en kompis har samma på Emmaljunga...
-
Skall se om jag kan rita av i helgen.. men ni lär får göra en del ändringar.. Får jag kan inte sånt så bra..
Sen kan ni få sy åt mig ;)
-
vi har kollat på mazda 5 eller ngt liknande namn... gillar vår zafira men den måste nog flytta snart... (10 000 mil å låter ltie)Pruseluskan skrev 2010-05-26 19:08:41 följande:Ja dem är fina, den är sambon sugen på. Jag gillar qaschkaien +2 eller en BMW x5
-
har en beige/svart klädsel på nu, med fina korv-fläckar, tack och lov att jag inte bytt till den fina roooooooooosa som satt på när jag köpte den!Pruseluskan skrev 2010-05-26 19:07:51 följande:vilken färg blev det på sittyn?
-
nej Bee är bäst, men bättre med hjuuuul :- Pzasata skrev 2010-05-26 19:35:52 följande:Jag älskar min sitty!! bästa vagnenpassau skrev 2010-05-26 20:20:58 följande:har en beige/svart klädsel på nu, med fina korv-fläckar, tack och lov att jag inte bytt till den fina roooooooooosa som satt på när jag köpte den!
najsigt. Du har huvet med du
Tack rara för musiken. ska be K om hjälp att få på plats.