• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim

Hihi. Nu är mitt underhår ILLrosa... Jag tror att jag är tillbaka i tonårsrevolten lite. *suckar åt mig själv*

Rosa händer fick jag också, för jag hittade inga plasthandskar hemma.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-05-26 19:10:09 följande:
    Hihi. Nu är mitt underhår ILLrosa... Jag tror att jag är tillbaka i tonårsrevolten lite. *suckar åt mig själv*Rosa händer fick jag också, för jag hittade inga plasthandskar hemma.
    Oh, tufft! Bild!?{#lang_emotions_cool}
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 19:11:46 följande:
    Oh, tufft! Bild!?
    haha tokigt snarare :-P
    Hmm, jag ska överväga saken. Gillar INTE bilder på mig själv
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-05-26 19:14:23 följande:
    haha tokigt snarare :-P Hmm, jag ska överväga saken. Gillar INTE bilder på mig själv
    *viiiiilllll seeeeeeeeeee* tokigt är det nya Tuff!
  • passau
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 19:08:41 följande:
    Ja dem är fina, den är sambon sugen på. Jag gillar qaschkaien +2 eller en BMW x5
    vi har kollat på mazda 5 eller ngt liknande namn... gillar vår zafira men den måste nog flytta snart... (10 000 mil å låter ltie)
  • passau
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 19:07:51 följande:
    vilken färg blev det på sittyn?
    har en beige/svart klädsel på nu, med fina korv-fläckar, tack och lov att jag inte bytt till den fina roooooooooosa som satt på när jag köpte den!
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-26 19:35:52 följande:
    Jag älskar min sitty!! bästa vagnen
    nej Bee är bäst, men bättre med hjuuuul :- P
    passau skrev 2010-05-26 20:20:58 följande:
    har en beige/svart klädsel på nu, med fina korv-fläckar, tack och lov att jag inte bytt till den fina roooooooooosa som satt på när jag köpte den!
    najsigt. Du har huvet med du Tack rara för musiken. ska be K om hjälp att få på plats. {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11