• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • zasata
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 22:20:07 följande:
    najsigt. Du har huvet med du Tack rara för musiken. ska be K om hjälp att få på plats.
    jag har ju knappt använt den då
    Men sittyn är nog den jag haft längst om man inte tänker på zappen för den är 3 år!
    uj och S3 är två favoriter med..
  • Ekorrfamiljen
    passau skrev 2010-05-26 20:19:43 följande:
    vi har kollat på mazda 5 eller ngt liknande namn... gillar vår zafira men den måste nog flytta snart... (10 000 mil å låter ltie)
    Åh, Zafira!! Men skicka den hitåt! Ja, vaddå, ni andra köper o säljer ju vagnar av varandra.

Nif: Jag vill också se ILLROOOOSA! Du behöver ju bara fota håret! Kanske rosa är nåt för mig när jag fått min lilla punkfrilla som jag är sugen på?
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Riskiflickan

Japp, har jobbat som bara den..... haft en massa akutgrejer på jobbet så man blir ju helt slutkörd när man springer i ett 10 timmar varje natt utan att få sitta, hinner knappt äta på jobbet just nu....

• Fröken Småland

Välkommen tillbaka Riski!

Igår var det ett solkrämstest i Aftonbladet, såg ni det? Vill tipsa om att testvinnaren Eucerin Kids Sun Spray 50 + är på extrapris på Apoteket just nu om man är pluskund. Kostar 152 istället för 190 så billigt är det ju inte men det hjälper ju lite i alla fall

• Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-26 22:29:27 följande:
    jag har ju knappt använt den då Men sittyn är nog den jag haft längst om man inte tänker på zappen för den är 3 år!uj och S3 är två favoriter med..
    Jag körde bara sitty jätte kort, tyckte den va trist, fast den är bättre än racern tycker jag. EL scooter faller inte heller i min smak.
    Men jag skulle hemskt gärna ha en kronan sulky i mina ägor på prov. Been är den enda sulkyn som jag blivit kär i.
    Annars är uj en  favorit, men jag tycker allt att den var lite väl bred.

På önske try listan står - RB, Swift och självklart ett gäng Buggor. Jag tror Camen är den jag ska prova på först av de 3... eller kanske den kommande syskonkärran

Igår fick jag veta att en av mina närmsta vänner ska ha sin 3 nu i oktober, hon hade dragit på att förtälja mig för att hon tyckte det va jobbigt att jag (om inte ma) skulle ha haft ca 1-2mån innan henne och sedan har vi inte kunnat få till en träff pga av sjukabarn, resor och fullspäckade scheman.....
    Jag blev helt överlycklig och det är precis vad som behövs en liten pytte bebis i höstmörkret.
    Jag betade också igenom mina 2 stående frågor vid dessa avslöjanden, mer då än när själva nersläppet är tänkt och hur personen ifråga mår.
    1. - Om dem funderat nått på namn än spellar ingen roll att om det är så tidigt som v5. I dettta fall var mannen i fråga fast bestämd på 4bokstäver då deras 2 andra har namn på det viset. Jag föreslog - Elsa, Lisa, Iris, Mona, Olov, Elis och Axel. Det är namn som passar det andra två. Hade jag fått fritt spelrum så hade Signe, Agnes, Elvira och Oscar vart kalara favoriter till dem. Ja jag är skadad jag funderar ut "bra" syskon namn till nästan alla jag kommer i kontakt med. Och tänk då att jag jobbar med ca 100barn runtomkring mig om dagarna. Dem hade faktiskt pratat om Axel och sedan var även anna på tapeten. Ja det blir spännande och se vad det blir för lite som kommer ut till oss i höst {#lang_emotions_heart}
    2. - Har dem funderat nått på vagn? Och i detta fall visste jag att dem skulle behöva skaffa en "ny" (likväl en beg.) vagn då deras andra fått flytta ut till någon av hans jobbarkompisars land. Och det hade dem. En kronan duo ska in till dem. Det lutade åt en röd, brun eller marin. Jag röstar rött. Vad annars ? Men det tycker jag känns jätte kul för jag har allt spanat lite på dem med då det endast finns en butik i norrort så ska det bli super att få klämma känna. Någon här som har erfarenhet av den? Vet att zasata haft sulkyn...

Godmorgon på Er!
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-27 07:32:25 följande:
    Är det iPhoneskal? Har du köpt en? Jag gillar dem inte alls *flåt*
    Du är förlåten.

Japp iphoneskal, jag har just fått hem en. Nu ska jag bara lära mig hur man gör. Jag har ju lyssnat på maken i ett par veckor nu som går och gnäller över sin och hur kass den är (allvarligt alltså). Han tycker inte man kan göra någonting med den, jag tror att det är för att han inte förstår sig på den. Han är inte übertekninsk när det gäller sånt om man säger så. Han skulle helst haft ericssons gamla hajfena, det var pålitliga grejer det!

Men jag tror på iphone, så gillar jag tekniska leksaker också och alla jag träffat som har den älskar den.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11