-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*he he*Fröken Småland skrev 2010-05-27 08:33:00 följande:Och där åkte jag dit på en vit Bugaboo-dyna...
Jag velar fortfarande eftersom jag inte känt på dem. -
Asereht: Jag har inte laddat ned så mycket men jag använder WhatsApp väldigt mycket då det är en gratis sms-tjänst. Tror den kostar 7 kr att ladda ned och sen chattar/messar man gratis resten av livet typ. Bra för oss som som inte har abonnemang med fria sms och vi messar mycket till varandra. Sen har jag en guldfisk som jag tar hand om och matar varje morgon *fnissar åt mig själv* som en Tamagotchi ungefär (hur det nu stavas). Goldie fick en bebis i helgen för övrigt
Blocket har en bra app och Föreningssparbanken måste man också ha. Den är inte skitbra men ändå ovärderlig tycker jag. Sen rekommenderar jag (eller inte!) Doodle Jump som är ett superenkelt spel som är extremt vanebildande!
Andra appar som jag använder lite mindre regelbundet är: hitta, eniro (som min pyssling utvecklat!), prisjakt, google, youtube, wikiamo, tv4play, svt play, aftonbladet, expressen, podradio, posta (närmaste brevlåda samt portotabell), tagut (närmaste uttagsautomat), iTranslate och superfavoriten 1Password där man skriver in de miljoner password man har överallt.
Jag skulle antagligen inte överleva utan min darling iPhone!Fast det blir mindre och mindre sällan som jag sitter vid datorn så det är väl positivt antar jag.
-
ska äta och dra till bvc...
CU -
Åhhh. Jag vill ha "kyrkhuset"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Que??Nifelheim skrev 2010-05-27 09:07:20 följande:Åhhh. Jag vill ha "kyrkhuset"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Eller hur! Jag med! Ligger på en höjd lite avsides men skymtas från bilvägen. Gångavstånd till mack, liten konsum/coop, café och pizzeria. Skola och dagis finns inom gångavstånd också men det tar nog en 20 min att gå dit. Tystberga är helt ok, vi höll nästan på att flytta dit när Ludde var liten men radon och en vattenläcka gjorde att vi drog oss ur.Nifelheim skrev 2010-05-27 09:07:20 följande:Åhhh. Jag vill ha "kyrkhuset"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
prus: jag hade ju kronan ett tag, helt okej vagn, men tyvärr kunde jag inte ha sovande barn i, då tippa den
-
hehe, kul att jag sitter och små skrattar framför datorn..Fröken Småland skrev 2010-05-27 07:47:20 följande:Pruseluskan: Vad härligt att du genuint kunde glädjas för din vän, det kan vara svårt ibland hur gärna man än vill. Häromdagen träffade jag en gammal jobbarkompis som väntar en sladdis vilken dag som helst nu, hennes tidigare barn är 7 och 10 år. Så frågade jag (givetvis) vad hon köpt för vagn till bebisen. Glatt svar: "Åh, det behövdes inte, jag har sparat den gamla" *fattar verkligen inte*
JAG ÄR NERVÖS tjejer...
och idag SKALL mina hjul komma.. -
Aha, då förstår jag. Jag kollade inte länkarna eftersom min uppkoppling bara gör mig sur när jag skall surfa på sånt
Å andra sidan är internetuppkopplingen här hemma gratis eftersom jag använder internetdelning med mobilen -
Nervös för jobbet? Du bara måste få det, jag har bestämt detzasata skrev 2010-05-27 09:16:59 följande:hehe, kul att jag sitter och små skrattar framför datorn..JAG ÄR NERVÖS tjejer...och idag SKALL mina hjul komma..
*hoppas innerligt att hjulen kommer idag så att inte Zasata drar ned till Holland med en Molotov-coctail*