• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-26 13:43:06 följande:
    Matrushka (med reservation för stavning. Den är jag också lite kär i. En av de finaste klädslarna. Mina favvos är annars lime med ränder, ornage med ränder och College (marin med ränder). Har lite förkärlek för ränder uppenbarligen.
    , jag hade en coco men den va så solblekt så jag färgade den precis innan swiften kom, så då hade jag förgångarn till flint
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-26 13:43:06 följande:
    Matrushka (med reservation för stavning. Den är jag också lite kär i. En av de finaste klädslarna. Mina favvos är annars lime med ränder, ornage med ränder och College (marin med ränder). Har lite förkärlek för ränder uppenbarligen.
    vill ha en matrushka eller en röööd nästa gång. Har förkärlek för röd
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 13:46:49 följande:
    Har haft Oliv, brun, orange, lila (favvo), ljusblå, beach lime (hette den nog ja) och pink stripe (orange med ränder i brunt, rosa och beige). Men jag har "bara" haft två uj.

RB haf jag haft silver, röd, marin och svart. {#lang_emotions_cool}

Eftersom jag ofta tröttnar snabbt på en färg så är buggan bra för mig.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-26 13:57:29 följande:
    Har haft Oliv, brun, orange, lila (favvo), ljusblå, beach lime (hette den nog ja) och pink stripe (orange med ränder i brunt, rosa och beige). Men jag har "bara" haft två uj. RB haf jag haft silver, röd, marin och svart. Eftersom jag ofta tröttnar snabbt på en färg så är buggan bra för mig.
    Pruseluskan skrev 2010-05-26 13:46:49 följande:
    fast jag skulle ju vilja pröva swiften, om det inte var så trista färger....faktiskt. Tänk en rööööd swift !!! *sluuurp*
  • passau

*främjar mig för alla vagnar*

maken är såååå nöjd nu, har bara 2 vagnar kvar...
    PT och en ny sitty...
    (när jag väl får postat den där j-a bb...) *svär*

• Kavat

Nu har vi varit och tittat på bil. Fastnade för en Toyota Avensis Verso och hade den kostat hälften så mycket så hade vi inte tvekat.

• Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2010-05-26 17:22:47 följande:
    Nu har vi varit och tittat på bil. Fastnade för en Toyota Avensis Verso och hade den kostat hälften så mycket så hade vi inte tvekat.
    Den måste jag kolla upp! Vad ville de ha? Ny eller? Jag vill ha en 7-sitsig bil jag med. Den vi har är ju makens.. Så egentligen behöver jag inte någon med så många platser, men ändå!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-26 17:25:43 följande:
    Den måste jag kolla upp! Vad ville de ha? Ny eller? Jag vill ha en 7-sitsig bil jag med. Den vi har är ju makens.. Så egentligen behöver jag inte någon med så många platser, men ändå!
    Den var inte ny och kostade väl ungefär hälften av nypriset som är runt 300kkr... Men det är mycket pengar för en bil tycker jag. Som jag brukar säga " jag kör gärna i min rostiga rishög om jag har en bugga i bagaget. "

Men vi måste ha större om hela familjen ska få plats och vi måste absolut ha ac. Klarar inte en till sommar utan!
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-26 15:13:42 följande:
    *främjar mig för alla vagnar*maken är såååå nöjd nu, har bara 2 vagnar kvar...PT och en ny sitty...(när jag väl får postat den där j-a bb...) *svär*
    vilken färg blev det på sittyn?
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-05-26 17:22:47 följande:
    Ja dem är fina, den är sambon sugen på. Jag gillar qaschkaien +2 eller en BMW x5
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11