-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
ja det har jag med ;) men pirrar lite i magen i vilket fall..Fröken Småland skrev 2010-05-27 09:21:09 följande:Nervös för jobbet? Du bara måste få det, jag har bestämt det *hoppas innerligt att hjulen kommer idag så att inte Zasata drar ned till Holland med en Molotov-coctail*
hehe ja, annars är det inte kul för dom.. i tis fick jag detta på mailen:Mina kollegor på logistikavdelningen kunde se att ordern skickats ut i fredags och men inte nått UPS Sverige än, pga. långhelgen. De tror att du kommer få leveransen imorgon eller övermorgon – helt garanterat före fredag. Jag hoppas att du kan klara dej till dess!
-
vitt är alltid stilrent. Annars röstar jag på knalllila.....Asereht skrev 2010-05-27 07:51:53 följande:Efter att ha sovit på det så tycker du och jag lika. Maken tyckte den andra men det är för mk tatoo varning på den känner jag. Den andra känns mer enkel men fin. Tänkte skaffa ett knallila eller knallrosa också som komplement, kanske ett helvitt med men jag är rädd att det bara blir skitigt då jag vill ha silicon.den röda va ju bara såååå fin, behöver en iphone nu känner jagFröken Småland skrev 2010-05-27 08:01:24 följande:Den här gillar jagwww.iphoneskal.nu/product_info.php?products_i...och denna har fint mönster men lite mesig färgwww.iphoneskal.nu/product_info.php?products_i...läcker färgwww.iphoneskal.nu/product_info.php?products_i...en ofw? funderar på hur den är i den äldre been.... Du vad tror du om att sprätta loss vingarna? För att komma åt utrymme, oandrasidan så gillar jag ju vingarna då dem skapar lite ombonad....och det är inte bindor jag pratar omFröken Småland skrev 2010-05-27 08:33:00 följande:Och där åkte jag dit på en vit Bugaboo-dyna...grattis till fiskyngletFröken Småland skrev 2010-05-27 08:52:07 följande:Asereht: Jag har inte laddat ned så mycket men jag använder WhatsApp väldigt mycket då det är en gratis sms-tjänst. Tror den kostar 7 kr att ladda ned och sen chattar/messar man gratis resten av livet typ. Bra för oss som som inte har abonnemang med fria sms och vi messar mycket till varandra. Sen har jag en guldfisk som jag tar hand om och matar varje morgon *fnissar åt mig själv* som en Tamagotchi ungefär (hur det nu stavas). Goldie fick en bebis i helgen för övrigt Blocket har en bra app och Föreningssparbanken måste man också ha. Den är inte skitbra men ändå ovärderlig tycker jag. Sen rekommenderar jag (eller inte!) Doodle Jump som är ett superenkelt spel som är extremt vanebildande!Andra appar som jag använder lite mindre regelbundet är: hitta, eniro (som min pyssling utvecklat!), prisjakt, google, youtube, wikiamo, tv4play, svt play, aftonbladet, expressen, podradio, posta (närmaste brevlåda samt portotabell), tagut (närmaste uttagsautomat), iTranslate och superfavoriten 1Password där man skriver in de miljoner password man har överallt.Jag skulle antagligen inte överleva utan min darling iPhone! Fast det blir mindre och mindre sällan som jag sitter vid datorn så det är väl positivt antar jag.sulkyn snackar vi nu va? för doun ser ju välldigt stab(b)il ut...zasata skrev 2010-05-27 09:15:56 följande:prus: jag hade ju kronan ett tag, helt okej vagn, men tyvärr kunde jag inte ha sovande barn i, då tippa den
-
Såg ett stationshus (i oxelösund?) i DN i helgen som va till salu. Funderar på att ta pick och pack och flytta söder ut för huspriserna häråt får en att baxna.....
-
prus: ah sulkyn, hade den fina i 10gruppens tyg
-
Zasata: Du har inte något kollinr så du kan spåra paketet?
Asereht: Kolla in det här skalet. Läcker färg men ingår mössan tro? *mohahaha*
http://www.tradera.com/Hard-Case-Fodral-Skal-for-iPhone-3G-3Gs-Gron-metallic--auktion_260704_112995234 -
Prus: Jag tror att man med fördel kan ta bort vingarna, jag gillade dem aldrig på min gamla. Men det finns två modeller; smala och tjocka. Jag hade de tjocka som ger mindre plats men där vingarna är någorlunda snygga. De smala är helt sladdriga, funktionslösa och apfula och dem skulle jag absolut avlägsna.
-
ja den har jag ju sett bild påzasata skrev 2010-05-27 09:29:06 följande:prus: ah sulkyn, hade den fina i 10gruppens tyg
fiin.
Jag gillar den röd/rosa som fanns nu sist från 10-gruppen
Ni med iphones... vilken ska man ha finns ju en hel uppsjö? Vill ha vit helst... men det finns en svart som är billigare, men den finns endast som svart?
Hjälp! -
hmmm.... tror jag har dem större då för mina är inte det minsta sladdriga. Jag fottar och lägger in i kväll så kan du ju avgöra vilka jag har. Var det olika pga år så har ju jag en 09, från juli har jag för mig det stod på kartongen.Fröken Småland skrev 2010-05-27 09:32:24 följande:Prus: Jag tror att man med fördel kan ta bort vingarna, jag gillade dem aldrig på min gamla. Men det finns två modeller; smala och tjocka. Jag hade de tjocka som ger mindre plats men där vingarna är någorlunda snygga. De smala är helt sladdriga, funktionslösa och apfula och dem skulle jag absolut avlägsna.
-
svart tycker jag är snyggast, jag har svart. men med cerisrosa skal på lite matt och "tort" så den inte blir så hal. love.
hur ser den nya ut? inte sätt
-
Men tror du att även om jag har dem större att dem går att avlägsna med endast en sprättare? Måste i såfall införskaffa en bättre en den jag äger.....Fröken Småland skrev 2010-05-27 09:32:24 följande:Pruseluskan skrev 2010-05-27 09:35:48 följande:hmmm.... tror jag har dem större då för mina är inte det minsta sladdriga. Jag fottar och lägger in i kväll så kan du ju avgöra vilka jag har. Var det olika pga år så har ju jag en 09, från juli har jag för mig det stod på kartongen.Prus: Jag tror att man med fördel kan ta bort vingarna, jag gillade dem aldrig på min gamla. Men det finns två modeller; smala och tjocka. Jag hade de tjocka som ger mindre plats men där vingarna är någorlunda snygga. De smala är helt sladdriga, funktionslösa och apfula och dem skulle jag absolut avlägsna.
Försökte kika lite igår, i mörkeret för jag orkade(?) inte tända hallampan... och det kändes lite som om det liksom va två st fast de satt ihop... ska jag då ta bort den längst in? Måste nästan klä av den lite (och tända lampan) för att se lite nogare om det ens kommer kunna vara möjligt....läskigt...