-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
vilka bugga dynor är det ni dillar om? Länka? Jag ahr bara sett en ny typ av dyna men den är väll bara till bee?
Igår fick jag kvitto på att mina ansträngningar med hunden jag har hemma har gett något. Ingen härinne som direkt är hundtokig, så jag ska inte tråka ut med detaljer, men kortfattat har jag jobbat som *** på det här och igår var en milstolpe avklarad. En bra bit kvar dock... Idag ska jag för första gången jobba med den och hunden den attackerade tillsammans.
fr.s, läser din dotter? sitter och ska beställa böcker till mig själv och tänkte om du (nån) hade tips på någon bok till min dotter jag kan köpa med inför hennes födelsedag nu.
-
Det var inte möjligen stationshuset i Lästringe som jag länkade till?Pruseluskan skrev 2010-05-27 09:28:38 följande:Såg ett stationshus (i oxelösund?) i DN i helgen som va till salu. Funderar på att ta pick och pack och flytta söder ut för huspriserna häråt får en att baxna.....
Här är priserna någorlunda bara man håller sig utanför stan. Oxelösund har många lite dyrare hus men mycket havsutsikt vilket är nice. -
Nytt ilandsproblem här. Tänkte testa och sy en sufflett men om man har tio fina tyger att välja på, hur bestämmer man sig då?
-
man syr en i varje`?Asereht skrev 2010-05-27 09:57:19 följande:Nytt ilandsproblem här. Tänkte testa och sy en sufflett men om man har tio fina tyger att välja på, hur bestämmer man sig då?
-
Den nya bugga dynan är universal och passar i alla modeller.Lokatt skrev 2010-05-27 09:45:35 följande:vilka bugga dynor är det ni dillar om? Länka? Jag ahr bara sett en ny typ av dyna men den är väll bara till bee? Igår fick jag kvitto på att mina ansträngningar med hunden jag har hemma har gett något. Ingen härinne som direkt är hundtokig, så jag ska inte tråka ut med detaljer, men kortfattat har jag jobbat som *** på det här och igår var en milstolpe avklarad. En bra bit kvar dock... Idag ska jag för första gången jobba med den och hunden den attackerade tillsammans. fr.s, läser din dotter? sitter och ska beställa böcker till mig själv och tänkte om du (nån) hade tips på någon bok till min dotter jag kan köpa med inför hennes födelsedag nu.
Kul att det går framåt med hunträningen. *tumme upp*
Har ingent bra boktips på lager just nu. Favoriter som dottern hade är sånt som kommer längre upp i åldrarna. Vad hon läste i den här åldern minns jag knappt. -
Jag har just fått hem min iphone 3G s. Jag tog vit.Pruseluskan skrev 2010-05-27 09:34:21 följande:ja den har jag ju sett bild på fiin. Jag gillar den röd/rosa som fanns nu sist från 10-gruppen Ni med iphones... vilken ska man ha finns ju en hel uppsjö? Vill ha vit helst... men det finns en svart som är billigare, men den finns endast som svart? Hjälp!
-
*asg*Fröken Småland skrev 2010-05-27 09:29:06 följande:Zasata: Du har inte något kollinr så du kan spåra paketet? Asereht: Kolla in det här skalet. Läcker färg men ingår mössan tro? *mohahaha* www.tradera.com/Hard-Case-Fodral-Skal-for-iPh...
-
hur gammal är dottern?
-
Jodå, det blir säkert flera om jag får till det men vart börjar man. Vill inte ta finaste favvotyget eftersom jag räknar med att första inte blir perfekt men jag vill inte ta lakansväv heller för om jag blir något sådär nöjd vill jag ju kunna använda den och inte börja om. Svårt det här! *ha ha*zasata skrev 2010-05-27 09:57:58 följande:man syr en i varje`?
-
aha, då tror jag jag är med om bugga dynan, kanskeAsereht skrev 2010-05-27 09:59:12 följande:Den nya bugga dynan är universal och passar i alla modeller. Kul att det går framåt med hunträningen. *tumme upp*Har ingent bra boktips på lager just nu. Favoriter som dottern hade är sånt som kommer längre upp i åldrarna. Vad hon läste i den här åldern minns jag knappt.
din son läste ju bert vilket vi kom fram till var fel ålderskategori för dottern, sen har de ju gemensamma intresset faktaböcker, men det har jag redan köpt ett lager. Kommer du på någe annat din älsta son (som väll är den som läser själv) gillar aså hojta med tipsetHon fyller 6. Men läser som en åttaåring eller nioåring ca.zasata skrev 2010-05-27 10:02:47 följande:hur gammal är dottern?
.