• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2010-04-03 08:24:56 följande:
    Lever efter bibeln?? Javisst.... men samtidigt finns det inget ställe som HB flödar som där heller....
    Men det är fasaden som räknas förstår du...
  • Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-04-03 09:22:41 följande:
    Men det är fasaden som räknas förstår du...
    hahaha.... ja, verkligen
  • Cs mamma

Skenhelighet är inte ett välkänt ord för intet...Seriöst så har det blivit bättre även därute om man jämnför med hur det var för 5-10år sedan

• Tant Pruselius

Halloj!
    Här är det highlife med arg 2åring, som varken vet ut eller in av vad hon vill idag..
    Middag hos mamma väntar runt 15 tiden åker vi ditåt.
    Innan har jag tänkt att sätta in 2års kort i album.

Vad har ni för Er?

• Riskiflickan
    Angel Gbg skrev 2010-04-03 09:54:48 följande:
    Skenhelighet är inte ett välkänt ord för intet...Seriöst så har det blivit bättre även därute om man jämnför med hur det var för 5-10år sedan
    mjo, jag vet...  men minnet lever kvar
  • Ekorrfamiljen

Ahh, undrade varför tråden var så lugn.. Eller rättare varför det jag skrev senast låg på sista sidan.

Idag ska vi hem till svärmor på påskfika. Det kändes lagom pretto jämfört med en hel påskmiddag.

GLAD PÅSK! {#lang_emotions_sunny}

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ekorrfamiljen

Vi brukar gömma barnens påskägg lite här och var i huset och så får de gå på äggjakt på påskafton. I år blir det på påskdagen istället iom att Saga kommer med båten inatt.

Vendel ska få lite godis i sitt ägg och sen hade jag tänkt ge en tröja eller nån leksak men jag har inte hunnit (läs: kommit ihåg) att köpa nåt. Samma sak till de andra barnen, förutom Vemund som bara får en leksak i sitt ägg. De stora kanske får en biobiljett eller presentkort på kläder istället.. Hmm!

• Ekorrfamiljen

*spammar tråden* Vemund vill hälsa Glad Påsk till alla kreativa godingar:

• Cs mamma

Jag håller på att rensa... hoppas få lite sålt och då menar jag allt från tripptrapp till resevagn... Jag håller på att gå under av grejer seriöst!

• Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-03 14:09:01 följande:
    *spammar tråden* Vemund vill hälsa Glad Påsk till alla kreativa godingar:
    Sötis! Glad påsk till er allla!

Klart vi inte har gäststuga, om du inte vill bo i garaget eller växthuset. Men du är så välkommen ändå!
    Är det bestämt/bokat/klart? Ska vi gå fredag också?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11