• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Cs mamma
    Fröken Småland skrev 2010-04-05 10:00:39 följande:
    Vuxentid/egentid? Funderar på vad det var nu igen?
    Jag har iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingen aning men jag intalar mig att det är något i stil med pest, kolera, svininfluensan för att inte bli avis
  • Cs mamma
    passau skrev 2010-04-05 09:50:19 följande:
    jag trodde MT var Mountain Terrain, snacka om att jag funderade på hur man tappar bort en vagn...gömma den kan jag få ihop, men inte tappa bort
    Ha ha ha ha du kommer aldrig se mig med en MT som dom har fasta hjul och UJ hatar jag som den tippar för noll så hela den familjen vagnar är så "not me". Sen är det bara att inse att denna PT är min sista som trollet är så stor även om åldern hade kunnat tillåta en till (med lite nöd och näppe)
  • Nifelheim
    Inte en susning. Något icke-existerande här iaf. Existerar bara som någon slags vag fantasi
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Ekorrfamiljen
    Jo, vi hade också glömt vad det var tills personalen påminde oss.

Trodde också att ni snackade Mountain Terrain först och som sagt, hur tusan tappar man bort en så'n? Inte ens VI har så stökigt. Och upphängd på en krok i hallen.. Nää!! Sen klarnade det ju lite.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Nifelheim
    sarahl skrev 2010-04-05 13:21:12 följande:
    kan någon vara ärlig och säga vad ni tycker om min blogg, är den för grötig? för färgglad, blir man snurrig? posedesign.blogspot.com
    Jag tycker att det är jobbigt att läsa röd text på turkos bakgrund...
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • sarahl

Nif- jag ändrade men vet ej om  det blev bättre. Det är så lätt att man blir blin´d själv...

• Nifelheim
    sarahl skrev 2010-04-05 13:43:27 följande:
    Nif- jag ändrade men vet ej om  det blev bättre. Det är så lätt att man blir blin´d själv...
    Mycket bättre..
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11