-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Lekstan har öppet varje dag, enda var att igår var det kortdag... och ja ditt nummer har jag redan. =)
-
blä vad jag är trött på min graviditeten nu, 4 dagar kvar till Bf. inga känningar. blä.
idag har vi varit ute i stort sett hela dagen, skönt. Har bakat bullar oxå men de blev mindre lyckade tyvärr.
Tvättat har jag oxå och lyckades inte rädda en ny t-shirt som oscar lyckats fläcka ner trots vanisch, jäkla skitmedel....
Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket på påsk, Stora grabben var på kalas igår och då passade vi andra på att åka till badhuset, jag satt på bänken brevid och glodde medan pappa och lillsork badade.... -
Jag blir så trött... en kompis vill köpa min MT som är helt oanvänd och jag tänkte yippi som den annars bara ligger och jag har svårt att orka sälja men nu så hittar jag den inte... jag har letat igenom hela lägenheten men fan den är uppslukad av jorden. Och alla vet juh hur liten en MT är om man viker och sen lindar ihop den och så är banden svarta och svart är juh inget man har något annat som är eller hur.... *SUCK*
-
Angel: min MT var också borta ett tag; jag hittade den hängande i sin lilla påse under en jacka på en krok under hatthyllan. Kolla där
-
MT? *snurrig i bollen* - Mobil-tråd ?
Frk S - va inte du på jakt efter större än 92?
(inte min!)
www.tradera.com/Pop-polarn-rod-skaloverall-strl-98-Super-fin--auktion_302803_110071149 -
troligen en mei tai (stav?), en bärsjal/sele.Pruseluskan skrev 2010-04-04 22:57:39 följande:MT? *snurrig i bollen* - Mobil-tråd ? Frk S - va inte du på jakt efter större än 92?(inte min!)www.tradera.com/Pop-polarn-rod-skaloverall-st...#pic
jag är uppe sent, har sett film, gud så trött man blir, men när ska man annars hinna ha vuxen-mysig tid? det blir ju på bekostnad av ens pigghet helt klart
Idag var vi iaf. nästan två timmar i skogen hela familjen med hundarna och promenerade, tränade, lekte och fikade. Sånt ät bra för själen -
Här har vi knappt haft vuxentid sedan Vendel föddes, men personalen på öppna förskolan sa att vi MÅSTE lägga honom tidigt så att vi får tid med varandra. Yeah right tänkte vi, som om vi inte har försökt, men tro det eller ej, runt 20 somnar han iaf. Det är ju inte tidigt för ett barn i hans ålder, men tidigare än vi någonsin trodde vi skulle få honom i säng. (Somnar han ännu tidigare vaknar han mitt i natten och vill upp..) Vemund visade sig vara ett praktexemplar som somnar själv i vaggan ju så där är inte heller något bekymmer. Nu har vi den trådlösa baby watchen med ner i tevesoffan så kan vi se vilka filmer vi vill, före midnatt!
Sarah: Köp Imse Vimses fläcktvål! Den har tagit bort det mesta av fläckar som ungarna eller jag fått till på textilier! Mammas Vanish tar inte bort hälften av vad fläcktvålen klarar när vi är där på besök!
Nu ska jag inte påminna dig om hur länge jag gick över med Vemund..
-
Lokatt: JAg har inte glömt dig eller ignorerar dig.
Funderar och letar bara.
-
Jag hittade den... bland mina sytyger!!! Vad den gjorde där fattar jag inte men någongång i trötthetstöcken har jag nog plockat men inte fattat vad jag höll i utan tyckt tyg
-
jag trodde MT var Mountain Terrain, snacka om att jag funderade på hur man tappar bort en vagn...
gömma den kan jag få ihop, men inte tappa bort