• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau
    passau skrev 2010-04-05 17:56:15 följande:
    är det värt att byta geckon till en bee?M sover ju kanon i geckon, men handtaget är lite kort för mig som e mini.,..
    högt så klart, *tillfällig sinnesförvirring*
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Cs mamma

Är det någon som ska på mässan på fredag som behöver en Avent zippicup eller två... "tjej"färger... Ihoprullbar haklapp och en vit vanlig "hård" finns även + jackhaklappar... *rensar*

• passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-05 18:24:03 följande:
    Är det någon som ska på mässan på fredag som behöver en Avent zippicup eller två... "tjej"färger... Ihoprullbar haklapp och en vit vanlig "hård" finns även + jackhaklappar... *rensar*
    vad är avent varianten?
    vi pratade just på att slänga våra haklappar som luktar apa...

vad önskar du istället för detta?
  • Cs mamma
    passau skrev 2010-04-05 18:27:14 följande:
    vad är avent varianten?vi pratade just på att slänga våra haklappar som luktar apa...vad önskar du istället för detta?
    zippicup http://www.consumer.philips.com/c/avent-baby-barnet-amning/pip-med-handtag-foer-sma-barn-260-ml-12-m-plus-scf602_12/prd/se/  har två en "liten" lila och en stor rosa. 3 handtag 1lila och 2rosa.

två lila fisherprice matskålar för att ta med mat där en sked finns  locket.

Rosa rullhaklapp och vit hård

Hmm kan säkert tillkomma mer... du kan få bjuda mig "in" på mässan
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-05 19:23:10 följande:
    zippicup www.consumer.philips.com/c/avent-baby-barnet-.../  har två en "liten" lila och en stor rosa. 3 handtag 1lila och 2rosa. två lila fisherprice matskålar för att ta med mat där en sked finns  locket.Rosa rullhaklapp och vit hårdHmm kan säkert tillkomma mer... du kan få bjuda mig "in" på mässan
    synd att jag inte visste d innan... vi har ju redan köpt biljetter...

inget behov till vagn/garderob till fröken?
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-04-05 19:02:19 följande:
    nån med tips på bra framkallnings-ställe? Gärna billig frakt och kanske något erbjudande... Ska beställa några förstoringar.
    tror fuji har lite bra priser då och då...
    jäkligt snabb leverans i vilket fall
  • Cs mamma
    passau skrev 2010-04-05 19:32:52 följande:
    synd att jag inte visste d innan... vi har ju redan köpt biljetter...inget behov till vagn/garderob till fröken?
    Vagn? Garderob? Ha ha ha neeeeej jag vill inte ha fler vagnar =) Jag tänkte försöka förköpa på Storken men hmm kan väl säga att vi hittar något på mässan eller om du ersätter den
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-05 19:56:03 följande:
    Vagn? Garderob? Ha ha ha neeeeej jag vill inte ha fler vagnar =) Jag tänkte försöka förköpa på Storken men hmm kan väl säga att vi hittar något på mässan eller om du ersätter den
    menade ingen ny vagn, menade en dyna eller annat TILLBEHÖR *L*
    vi kollar närmare!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11