• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim

Är det någon som vet om Emmaljungas softy har fast klädsel eller om det bara är jag som är för trög för att förstå hur man får loss den?

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-04-04 11:53:17 följande:
    nif, kan du inte sälja en av böckerna till mig då?
    Kanske det kanske   Du får inboxa isf. Jag törs inte ta affärer här, då blir jag väl avstängd.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-04-04 12:00:16 följande:
    Kanske det kanske   Du får inboxa isf. Jag törs inte ta affärer här, då blir jag väl avstängd.
    *fniss* Men jag tror de har lättat på reglerna lite. Men självklart gör vi inte upp något här. jag terrar dig på inboxen istället då

Jag är ute efter ett lätt skjortmönster, har fått tips att det finns i den boken. Jag är ju totalt ovan att sy efter mönster så jag behöver något lätt till att börja med.
    Vilken stl. går de upp till?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-04-04 12:05:51 följande:
    *fniss* Men jag tror de har lättat på reglerna lite. Men självklart gör vi inte upp något här. jag terrar dig på inboxen istället då Jag är ute efter ett lätt skjortmönster, har fått tips att det finns i den boken. Jag är ju totalt ovan att sy efter mönster så jag behöver något lätt till att börja med. Vilken stl. går de upp till?
    Det kanske de har, men de verkar helt ologiska nu (ledningen och reglerna alltså)
    Ja det finns jättelätta skjortmönster där. Tror att mönstren går upp till stl 98, men de är enkla att förstora.
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-04-04 12:07:07 följande:
    Det kanske de har, men de verkar helt ologiska nu (ledningen och reglerna alltså)Ja det finns jättelätta skjortmönster där. Tror att mönstren går upp till stl 98, men de är enkla att förstora.
    du tror det går att förstora till stl 110 utan större problem?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-04-04 12:10:08 följande:
    du tror det går att förstora till stl 110 utan större problem?
    Om man har något att mäta med så att man vet hur mkt man ska förstora så jaa.
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-04-04 12:13:06 följande:
    Om man har något att mäta med så att man vet hur mkt man ska förstora så jaa.
    hum hum.. kan ju sy en till minstingen iaf i 92. Och försöka förstora till mellan... *tidsoptimist*
  • Ekorrfamiljen
    Angel Gbg skrev 2010-04-03 16:17:40 följande:
    Jag håller på att rensa... hoppas få lite sålt och då menar jag allt från tripptrapp till resevagn... Jag håller på att gå under av grejer seriöst!
    Synd att det är samma sak här, för jag är såå shoppingsugen! Får väl sälja av massor först så jag kan fynda lite sen.

Här har vankats påskägg och godis i långa rader och ikväll blir det lammstek. Mmm! Vipera fick ett ryck i vårsolens sken och putsar nu alla fönster - en söndag! i påskveckan! - känn på det moraltanterna!

Kavat: Nja, jag ska boka idag tänkte jag. Det lär väl bli framåt natten, runt 1-tiden kanske som jag kommer. Men jag hänger gärna på till fredagens mässa ändå, om du kör, det är väl då allt roligt folk är där?

Lokatt: Jag tar gärna en kopia på skjortmönstret om jag får.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Fröken Småland

Ekorren/Kavat: ni MÅSTE gå på fredag! Nif: har du hittat en Softy? Jag vet inget om dem men Asereht har väl haft nån sån? Och Miss Boring har flera stycken men hon är ju aldrig här

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11