-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
jsut det, om du påminer mig såskall jag kolla vadför tyg jag hade..passau skrev 2010-04-06 08:17:14 följande:egentligen behöver jag bara haklappar, insåg när jag kollade i skåpet att jag hade 3 skålar med sked från FP, så behöver någon annan dom jätte braiga skålarna är det bättre dom får dom... även den hårda haklappen som vi inte använder då båda barnen blivit galna av dom... dyna till tjej och PT?
-
Hej hallå på Er!
Nif - Har E börjat ny förskola nu? -
Vi har stopp i dammsugarslangen och den går inte att plocka isär
. Någon som har tips om hur man blir av med proppen? Har inga idéer på vad som är böjligt nog att komma igenom alla krökar och ändå styvt nog för att putta undan blockeringen. Och vi behöver dammsuga nu...
-
långt skaff som tex på en borste, en galge om det inte är så långt in?Fröken Småland skrev 2010-04-06 10:58:44 följande:Vi har stopp i dammsugarslangen och den går inte att plocka isär . Någon som har tips om hur man blir av med proppen? Har inga idéer på vad som är böjligt nog att komma igenom alla krökar och ändå styvt nog för att putta undan blockeringen. Och vi behöver dammsuga nu...
Jag vill ha någon sylky till Leo, typ Bee men tycker bee är dyr. men vill ha honom emot
mig. tips? -
är det i mjuka delen av slangen? Det hände mig för några veckor sen, då fick jag sätta mig och klämma ut det för hand, dvs dra ihopslangen där saken var, trycka till bakifrån och putta fram en cm eller två i det hoptryckta, sen upprepa cm för cm tills det kom ut. *suck*Fröken Småland skrev 2010-04-06 10:58:44 följande:Vi har stopp i dammsugarslangen och den går inte att plocka isär . Någon som har tips om hur man blir av med proppen? Har inga idéer på vad som är böjligt nog att komma igenom alla krökar och ändå styvt nog för att putta undan blockeringen. Och vi behöver dammsuga nu...
-
Ta en sopborste...
PT och tjej... jag dumpar ihop allt får du byta vidare =) ok? -
Nja, stoppet i slangen sitter precis där det mjuka börjar men efter svängen i hårdplast
Jag är lite inne på en trädgårdsslang kanske, den är ju både böjlig och lite styv. Då skall jag bara hitta en sån också *suck*
-
funkar, vad har du för särg på vagnen?Angel Gbg skrev 2010-04-06 12:36:19 följande:Ta en sopborste...PT och tjej... jag dumpar ihop allt får du byta vidare =) ok?
-
passau: Neej, Bee är ju för ful!!
*sorry* Jag är kär i min Sing nu, men handtaget är faktiskt en aning för högt. Jag får gå ner 40 kg och skaffa högklackat så funkar det nog.
(Mina knän håller inte som det är och med höga klackar dessutom - nää!)
Lokatt: Postfoto.se och fujifilm.se brukar ha bra erbjudanden.Duktigt att få med alla 4 på bild och det såg bra ut! Än har jag inte lyckats med det konststycket med mina 4 barn och de förstår ju ändå vad jag säger...
Sarah: När var du beräknad nu igen? -
Har den svarta vagnen och en dotter som älskar rosa, Tingeling och Prinsessor... Hon är vääääääääääääääääääääääääldigt enkel på den punkten men jag är mycket fundersam vart det kommer från då jag inte kan klassas som tjejtjej (tror jag, Kavat får vara domare)passau skrev 2010-04-06 13:16:50 följande:funkar, vad har du för särg på vagnen?