• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-04-04 13:03:23 följande:
    Ekorren/Kavat: ni MÅSTE gå på fredag! Nif: har du hittat en Softy? Jag vet inget om dem men Asereht har väl haft nån sån? Och Miss Boring har flera stycken men hon är ju aldrig här
    2 {#lang_emotions_surprised} en singel och en dubbel.. (kan visst aldrig göra något med måtta)
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-03 14:09:01 följande:
    *spammar tråden* Vemund vill hälsa Glad Påsk till alla kreativa godingar:
    *tar åt sig trots att jag inte alls kan räknas till kreativ goding * Det va den sötaste påskgubbe jag sett. Plutten!
  • Tant Pruselius

Halloj på Er!
    Igår var det påskfirande hos mamma/mormor.Idag kommer pappa/morfar hit med fru också mina systrar. Ska bjuda på färskpasta med kyclingfile,soltorkadetomater,färskspenat och vitlök.
    Någon som har en bra (enkel) förrätt att tipsa om?

Jag ska unna mig en 3hjuling till sommaren för skattepengarna, och nya sängar och ullaredsresa, och hyran på Ölansstorpet och och och tänk vad pengarna ska räcka till mycket

• Kavat

Ekorren, ska jag beställa två förköpsbiljetter till mässan? Så slipper vi stå i betalkön?

• Cs mamma

Jag ska åxå på fredag UTAN barn var tanken

• Fröken Småland

Kavat: jag köpte biljett från Edenbaby i år igen. Kostade 90 istället för 120 *nöjd*. Skall se till att få en goodiebag också så jag tjänar in lite till *smålänning*

• Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2010-04-04 16:09:43 följande:
    Ekorren, ska jag beställa två förköpsbiljetter till mässan? Så slipper vi stå i betalkön?
    Yes please!!

Fröken Småland: Goodiebag låter najjs, måste man hänga på låset då eller? Har också bott för länge i de trakterna känner jag.
    Pruseluskan skrev 2010-04-04 14:55:02 följande:
    *tar åt sig trots att jag inte alls kan räknas till kreativ goding * Det va den sötaste påskgubbe jag sett. Plutten!
    Klart att du också räknas till godingarna, även om du kanske inte är jättekreativ. Vemund tackar och bockar.

Här ska vi äta lammstek med krämig (vitlöksstinn) potatisgratäng. Till efterrätt blir det köpetårta. När jag läste på innehållsdeklarationen önskade jag att jag orkat baka en själv istället. Jä**ar vad S*K*I*T det är i halv- och helfabrikat!!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Fröken Småland

Ekorren: japp, är de första 100 eller 200 tror jag som får en sån *skall stå och frysa från tidig morgon med Passau*

• Cs mamma

Jag kommer så snart jag lämnat C på dagis så om jag får erat mobilnummer så enar jag mig gärna med er Fr S

• Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-04-04 19:09:27 följande:
    Jag kommer så snart jag lämnat C på dagis så om jag får erat mobilnummer så enar jag mig gärna med er Fr S
    Mitt har du ju redan!

Föresten, lekstan var inte öppet i helgen gissar jag. Jag har inte orkat engagera mig.  Vi får ta det en annan dag då!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11