• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-04-06 14:19:18 följande:
    Har den svarta vagnen och en dotter som älskar rosa, Tingeling och Prinsessor... Hon är vääääääääääääääääääääääääldigt enkel på den punkten men jag är mycket fundersam vart det kommer från då jag inte kan klassas som tjejtjej (tror jag, Kavat får vara domare)
    Fniss!
    Det är nog just därför. Jag anser mig inte heller som puttinuttrosa på något sätt, men dottern ÄLSKAR rosa och prinsessor.
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-04-06 10:50:50 följande:
    Hej hallå på Er! Nif - Har E börjat ny förskola nu?
    ♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs410.snc3/24812_1375263655396_1045978057_1146185_7771537_n.jpg
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:
    ♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
    hihi guud vilken goding, tur mamma har tvättmskin
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-04-06 15:02:51 följande:
    hihi guud vilken goding, tur mamma har tvättmskin
    Ja ibland är jag himla glad att jag har den
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • sarahl

Ekorren- beräknad till på torsdag 8 april. Vill du köpa setet "härliga moln"?

• Ekorrfamiljen

Sarah: Ja tack, men inte just precis den här veckan.. Kan du vänta till barnbidraget?

Det skiter sig ju totalt med allt med min fastlandsresa. Måste ha körkort för att få hyra bil (vilket jag vill för att kunna hälsa på bästisen bl.a.) och jag hinner inte få nåt innan jag åker. Alternativet är flyg men nu har jag ju bokat båten. *blänger lagom surt på maken som inte vill låna ut sin bil, då hade jag sluppit det här tramsandet*

Tror jag har PMS eller nåt, jag är bara arg, sur och ledsen just nu. Bläääh!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Kavat
    Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:
    {#lang_emotions_heart} Underbart! Ser ut som min lilla donna efter dagis.
  • Ekorrfamiljen
    Nif: Vad fin han är!!!

..hmm, jag kanske är hungrig!? Får gå och äta och se om jag blir gladare.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-06 16:26:17 följande:
    Sarah: Ja tack, men inte just precis den här veckan.. Kan du vänta till barnbidraget? Det skiter sig ju totalt med allt med min fastlandsresa. Måste ha körkort för att få hyra bil (vilket jag vill för att kunna hälsa på bästisen bl.a.) och jag hinner inte få nåt innan jag åker. Alternativet är flyg men nu har jag ju bokat båten. *blänger lagom surt på maken som inte vill låna ut sin bil, då hade jag sluppit det här tramsandet* Tror jag har PMS eller nåt, jag är bara arg, sur och ledsen just nu. Bläääh!
    Oh, no! Skicka hit glädjedödaren så får vi skälla lite på honom!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11