-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Fniss!Angel Gbg skrev 2010-04-06 14:19:18 följande:Har den svarta vagnen och en dotter som älskar rosa, Tingeling och Prinsessor... Hon är vääääääääääääääääääääääääldigt enkel på den punkten men jag är mycket fundersam vart det kommer från då jag inte kan klassas som tjejtjej (tror jag, Kavat får vara domare)
Det är nog just därför. Jag anser mig inte heller som puttinuttrosa på något sätt, men dottern ÄLSKAR rosa och prinsessor. -
♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:Pruseluskan skrev 2010-04-06 10:50:50 följande:Hej hallå på Er! Nif - Har E börjat ny förskola nu?
-
hihi guud vilken goding, tur mamma har tvättmskinNifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
-
Ja ibland är jag himla glad att jag har denLokatt skrev 2010-04-06 15:02:51 följande:hihi guud vilken goding, tur mamma har tvättmskin
-
Härlig bild på E
-
Ekorren- beräknad till på torsdag 8 april. Vill du köpa setet "härliga moln"?
-
Sarah: Ja tack, men inte just precis den här veckan..
Kan du vänta till barnbidraget?
Det skiter sig ju totalt med allt med min fastlandsresa. Måste ha körkort för att få hyra bil (vilket jag vill för att kunna hälsa på bästisen bl.a.) och jag hinner inte få nåt innan jag åker. Alternativet är flyg men nu har jag ju bokat båten. *blänger lagom surt på maken som inte vill låna ut sin bil, då hade jag sluppit det här tramsandet*
Tror jag har PMS eller nåt, jag är bara arg, sur och ledsen just nu.Bläääh!
-
Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
Underbart! Ser ut som min lilla donna efter dagis.
-
Nif: Vad fin han är!!!
..hmm, jag kanske är hungrig!? Får gå och äta och se om jag blir gladare. -
Oh, no! Skicka hit glädjedödaren så får vi skälla lite på honom!Ekorrfamiljen skrev 2010-04-06 16:26:17 följande:Sarah: Ja tack, men inte just precis den här veckan.. Kan du vänta till barnbidraget? Det skiter sig ju totalt med allt med min fastlandsresa. Måste ha körkort för att få hyra bil (vilket jag vill för att kunna hälsa på bästisen bl.a.) och jag hinner inte få nåt innan jag åker. Alternativet är flyg men nu har jag ju bokat båten. *blänger lagom surt på maken som inte vill låna ut sin bil, då hade jag sluppit det här tramsandet* Tror jag har PMS eller nåt, jag är bara arg, sur och ledsen just nu. Bläääh!