• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat

Jag är helt slut. Fattar inte riktigt varför men har bara försökt vila, läsa och ha det gött hela helgen. Kanske det som är fel?! Idag orkade jag knappt gå, vill bara lägga mig och vila. Men, men, försöker övertala mig själv att det är bra att vila och sova när man kan och det är väl kroppen (bebisens) sätt att säga att jag ska ta det lugnt kanske? Eller vila upp mig tills nästa helg. {#lang_emotions_tongue_out}

• Lokatt
    Kavat skrev 2010-04-05 20:04:14 följande:
    Jag är helt slut. Fattar inte riktigt varför men har bara försökt vila, läsa och ha det gött hela helgen. Kanske det som är fel?! Idag orkade jag knappt gå, vill bara lägga mig och vila. Men, men, försöker övertala mig själv att det är bra att vila och sova när man kan och det är väl kroppen (bebisens) sätt att säga att jag ska ta det lugnt kanske? Eller vila upp mig tills nästa helg.
    hur har du det med järnet? har du koll på det?

Tråkigt när man bara är trött, jag känner mycket så nu för tiden och jag är inte ens gravid. {#lang_emotions_tongue_out} fysisk stress, psykisk stress, lite sömn samt att jag aldrig fick vila upp mig när eller efter jag var sjuk.
  • Cs mamma

Dyna vore faktiskt något... jag måste engagera mig i att göra en men har inte haft orken...

• Kavat
    Lokatt skrev 2010-04-05 20:06:52 följande:
    hur har du det med järnet? har du koll på det? Tråkigt när man bara är trött, jag känner mycket så nu för tiden och jag är inte ens gravid.  fysisk stress, psykisk stress, lite sömn samt att jag aldrig fick vila upp mig när eller efter jag var sjuk.
    Mmm, inte kollat. Men tror jag får i mig mycket i kosten plus att jag sedan länge försöker få i mig c-vit+järn då och då. Ska nog gå och ta mig en grogg!

Trist när du är trött och inte kan skylla på grav. Försök ta det lugnt! {#lang_emotions_coffee}
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-04-05 20:35:06 följande:
    Mmm, inte kollat. Men tror jag får i mig mycket i kosten plus att jag sedan länge försöker få i mig c-vit+järn då och då. Ska nog gå och ta mig en grogg! Trist när du är trött och inte kan skylla på grav. Försök ta det lugnt!
    ja gå och grogga lite energi du
    Försöker ta det lugnt så gott det går, men du vet hur det är...
    Riskiflickan skrev 2010-04-05 20:53:00 följande:
    jag brukar framkalla kort på extrafilm.se tycker att de är bra å de brukar ha en del erbjudanden med...
    tack, ska kolla in.
    Lyckades fota våra två hundar och min väns blandis samt min mammas hund på samma kort och alla tittade fint i kameran och var stilla! Det ni, inte lättaste med fyra hundar Har iaf. lovat vännen en förstoring. Sen har man ju alltid massa som man vill framkalla för egen del som man aldrig tar sig tid med.
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-04-05 23:29:10 följande:
    ja gå och grogga lite energi du Försöker ta det lugnt så gott det går, men du vet hur det är... tack, ska kolla in. Lyckades fota våra två hundar och min väns blandis samt min mammas hund på samma kort och alla tittade fint i kameran och var stilla! Det ni, inte lättaste med fyra hundar Har iaf. lovat vännen en förstoring. Sen har man ju alltid massa som man vill framkalla för egen del som man aldrig tar sig tid med.
    oj, hur lyckades du med det
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-05 20:07:42 följande:
    Dyna vore faktiskt något... jag måste engagera mig i att göra en men har inte haft orken...
    egentligen behöver jag bara haklappar, insåg när jag kollade i skåpet att jag hade 3 skålar med sked från FP, så behöver någon annan dom jätte braiga skålarna är det bättre dom får dom... även den hårda haklappen som vi inte använder då båda barnen blivit galna av dom...

dyna till tjej och PT?
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11