-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Haha, det skulle jag gärna gjort, men det betyder ju att jag måste stå ut med honom när jag kommer till er också.. Nä, han får stanna hemma och skämmas på egen hand.Kavat skrev 2010-04-06 16:40:31 följande:Oh, no! Skicka hit glädjedödaren så får vi skälla lite på honom!
-
Garvar mig blååååå.... ha ha underbar bild!!! Jag ska aaaaaaaaaaaaaaaaldrig (ok 2veckor iaf) mer klaga på min lilla... även om hon är prinsessa och väldans rosa så är hon inte mes och supertjej utan ser verkligen ut som en minigris ibland efter dagis och kan verkligen stå upp för sig själv om någon försöker sno något
-
Ekorren- självklart kan jag vänta till BB. Men bara så jag vet säkert att du skall ha det!
-
Jag menade ju in i tråden, (även om maken här hemma tyckte det var trist att han inte skulle med...Ekorrfamiljen skrev 2010-04-06 16:43:57 följande:Haha, det skulle jag gärna gjort, men det betyder ju att jag måste stå ut med honom när jag kommer till er också.. Nä, han får stanna hemma och skämmas på egen hand.
)
-
Kavat skrev 2010-04-06 16:53:32 följande:Jag menade ju in i tråden, (även om maken här hemma tyckte det var trist att han inte skulle med... )
Ahaa... Nä, han vågar nog inte och speciellt om jag säger att ni ska skälla!
Han har blivit så beroende av tradera att han aldrig hinner vara på FL. Trist typ!
Nä, jag sitter och surar i vardagsrummet med den bärbara datorn, men nu låter det som om pappa inte är tillräckligt sällskap för Vemund, han är nog hungrig och det är det bara jag som fixar än så länge..
Sarah: Jo, jag vill ha det setet!
-
Ekorren- Tack då marfkerar jag det sålt!
-
Tack alla. Ja visst är det en underbar bild på min härliga lortgris. Förresten måste jag bara skryta och säga att vi ALDRIG någonsin haft en så härlig mössa som vi fått så mycket beröm för. Massor med tack Asereht.
-
Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
sådär ska dem se ut, då vet man att dem har haft det roligt -
Ser ut att trivas :)Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
-
japp, då har jag sytt till Angel, konsulterade min 3-åriga prinsess-expert som var nöjd med resultatet...
sydde efter ett gammalt UJ-mönster då min pT är i stugan, hoppas det passar...
Angel, brukar ni använda selen? har inte gjort hål ännu, om jag syr dit dom, ska jag sprätta hålen eller vill du göra det själv om du vill använda dem eller ska jag låta dynan vara "tom"?