-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Har man lisebergskort åker man dessutom 2 för 1 på färjan! = 130:-/famAngel Gbg skrev 2010-04-12 19:07:43 följande:Passau: Visst men vi har inte tittat närmare på när vi ska åka... vi kan titta på det då vi kan mest hela tiden =)
6/5? färjan som går 9.00 framme 12.15, hem 16.00 i gbg 19.15, passar det? -
Jag har även via bostadsbolaget 2 för 1
-
NICE!Angel Gbg skrev 2010-04-12 20:44:55 följande:Jag har även via bostadsbolaget 2 för 1
ska vi spika en dag så kanske fler vill hänga på? som sagt ingen måndag och itne denna fredagen sen e d rätt lugnt för vår del!
S tyckte d var en lysande idé när jag sa att hon som fick mössan och dynan skulle kanske åka med på "semester" med en båt :-B
"henne känner jag" sa hon... hrm... jaja... dom hade nog haft kul på båten... sen "drogar" vi dem med mat så däckar dom nog av allt lekande så vi kan shoppa -
Hej hej tråden. Här e livet ett levande kaos som vanligt
Men vi mår bra alla nu iaf. Novah märks av lite på magen ännu svajar från dag till dag men hon slapp sondmatas iaf.
Väntar ännu på föl i hagen, hon var beräknad den 10 alltså i Lördags. Men vädret är väl för kallt för henne, va vet jag
SARAH: Hoppas du ligger o snusar bebis nu, de e du väl värd. Hoppas allt går/gått bra.
MADDE: Vet inte mycket om hundar o sjukvård, men även jag har hört att choklad ska vara väldigt farligt för hundar så väl stor som liten o er pälsboll är ju mitt emellan. Så tycker nog oxå ni ska ringa Vet, Hoppas det går bra, han e ju så jäkla söt
Har inte läst mer än sista 2 sidorna sedan sidan 16 typ, så de får ja läsa ifatt en annan dag när jag inte e död innan 20.00.. -
Han hade väl fått i sig cirka 70 g mörk choklad, men har inga symptom av de som räknas upp på en sida som handlar om just hundar och choklad. Det var runt 12-tiden han åt den tror jag.. (Hade hört att det inte var så farligt -ljus choklad- och han verkar ju precis som vanligt, men nu fick jag ju veta att det var värre med mörk choklad.
Det är försent att framkalla kräkning men maken är ute med hunden på extra promenad nu. Undrar om han hittade med. kol också..)
-
Lycka till!Ekorrfamiljen skrev 2010-04-12 21:24:58 följande:Han hade väl fått i sig cirka 70 g mörk choklad, men har inga symptom av de som räknas upp på en sida som handlar om just hundar och choklad. Det var runt 12-tiden han åt den tror jag.. (Hade hört att det inte var så farligt -ljus choklad- och han verkar ju precis som vanligt, men nu fick jag ju veta att det var värre med mörk choklad. Det är försent att framkalla kräkning men maken är ute med hunden på extra promenad nu. Undrar om han hittade med. kol också..)
Neima-skönt att höra att allt är bra!
nu går jag och knyter mig... maken städar så jag passar på! -
se din inbox ;)Ekorrfamiljen skrev 2010-04-12 19:00:08 följande:Hon som gav oss ett ex. sa att de skulle kosta mellan 90 och 100 kronor STYCK i butik. Jomen tjena! Av de vanliga får man ju två för 46 kronor.. Vart tog du vägen i fredags zasata? Hann ju bara hälsa på dig så var du borta! På bilden har Vemund förresten sin dreggellapp från Ge-Kås.fin, var dom billiga?Kavat skrev 2010-04-12 19:18:22 följande:Sjalen jag köpte till bebis på mässan! www.edenbaby.se/images/wbs_kamava_300.jpg
-
håller med..Pruseluskan skrev 2010-04-12 20:03:56 följande:nej! magsjuka är värre *röstar* fast halsont är ingen höjdare heller, eller öronvärk.
Hoppas det inte är nån fara med hunden. Men ha koll i natt, finns det ingen jour ni kan ringa? Jag vet inte hur snabbt det kommer? Men vet att sambons syster är väldigt noga just detta med chokladen. -
Oj, jag håller tummarna för att Korrens lilla voffsing klarar sig utan symtom på chokladförgiftning
-
TrisstPruseluskan skrev 2010-04-12 19:57:46 följande:Jag tror dessvärre inte att det "tagit sig" denna sväng... Men tack för att du hoppas Jag ska ha det i åtanke hade ägglossning förra veckan så vi ligger rätt i fas va?
Det var så länge sedan jag hade normal mens, så jag vet inte alls när jag ska ha det? Normalt är det 2 veckor efter ägglossning, eller????