• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-13 08:20:04 följande:
    Det här med att alla gamla trådar öppnats upp för evigt liv ställer till lite förvirring. Nu börjar det komm anya inlägg i trådar som varit stängda ett tag. *förvirrande*Kanske hade det varit bättre att de aktiva trådarna från och med nu fått evigt liv istället för att även öppna upp gamla.
    Har de öppnat gamla trådar alltså? Jättesmart...
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-04-12 22:26:46 följande:
    Trisst Det var så länge sedan jag hade normal mens, så jag vet inte alls när jag ska ha det? Normalt är det 2 veckor efter ägglossning, eller????
    ja det är ju beroende fall till fall

Idag har jag dundrande huvudvärk
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 08:46:01 följande:
    Inte för att jag vill vara negativ men det var precis så det var för mig; att jag fick en liten spotting som jag var säker på var en nidblödning. Allt stämde precis med datum och omfattning så jag var tvärsäker. När det sen inte kom någon mens på dryga månaden så undrar man såklart men i efterhand förstod jag att den där lilla teskeden blod var min mens.Hoppas det inte är så för dig
    nidblödning? Jag har en mamma som är BM, kan man inte tro va
    passau skrev 2010-04-13 09:16:18 följande:
    jag som har deletat alla gamla trådar... hrm... då missar jag en del alltså-.--
    Har jag med gjort. Men vi ser framåt iställer
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-13 08:47:14 följande:
    Har de öppnat gamla trådar alltså? Jättesmart...
    Det verkar så för det var nytt inlägg i gamla buggatråden. Hade den kvar i favoritlistan och det gav mig en del huvudbry innan jag fattade varför jag hade två aktiva buggatrådar i listan.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Vi skulle verkligen behöva en tunnare och smidigare åkpåse nu. Vinteråkpåsen är aldeles för varm även om man bara har vanliga kläder och mössa. Trivs inte riktigt med bäddset i vagnen. Tycker det är smidigare med åkpåse speciellt då jag flyttar mellan vagnar och bilstol tex. Synd bara att det inte är läge ekonomiskt nu eftersom det är födelsedag på gång. *surar lite*

Ibladn måste man bara få klaga lite även om det gäller skitsaker.

• passau
    Asereht skrev 2010-04-13 09:27:59 följande:
    Vi skulle verkligen behöva en tunnare och smidigare åkpåse nu. Vinteråkpåsen är aldeles för varm även om man bara har vanliga kläder och mössa. Trivs inte riktigt med bäddset i vagnen. Tycker det är smidigare med åkpåse speciellt då jag flyttar mellan vagnar och bilstol tex. Synd bara att det inte är läge ekonomiskt nu eftersom det är födelsedag på gång. *surar lite*Ibladn måste man bara få klaga lite även om det gäller skitsaker.
    men BB åkpåsen e ju itne så tjock? har du ingen?
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Asereht
    passau skrev 2010-04-13 09:31:04 följande:
    men BB åkpåsen e ju itne så tjock? har du ingen?
    Nope. Då hade jag ju inte klagat ju!

hade en men den sålde jag eftersom jag dels inte ville ha den färgen och dels inte hade behov av den då. Ska skaffa en men som sagt, just nu kan jag ju inte. *surar mer*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11