• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau
    Lindadjo skrev 2010-04-12 13:54:06 följande:
    Åh.... de är ju helt underbara! Vilka fina tyger Och solskärmen var oxå supersmart. Sån får man se till att få till sen, utifalla att, om...
    var är solskärmen?
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Cs mamma
    passau skrev 2010-04-12 13:42:44 följande:
    japp menade d tyget, kvalitén kan jag inte uttala mig om är sugen på att ta båten till dk... någon som är sugen på att hänga på på en dagstur till fredrikshamn?
    Japps vi har tänkt åka jag och trollet
  • Ekorrfamiljen

*pust* Har läst ikapp så att jag bara har 10 sidor kvar här nu..

Grattis i efterskott till Pruseluskans T!!

Asereht: Snyggt smycke från Lokatt. Har också beställt, men i fotovariant. Jag har faktiskt inte "hunnit" sy någon bandana än, men jag skaaa. Har några från Ge-Kås som jag använder till Vemund nu när han "kör bil" med munnen hela tiden. De borde gå att sy utan overlock utan problem.

Fröken Småland, Angel och Zasata: Kul att få se er irl också! Synd att jag missade passau.. Kavat har jag ju träffat förut, men det var förstås också väldigt trevligt att träffa dig o maken igen. Såååå söta o goa ungar du har!! Det var Frk S lilleman också förstås.

Jag är helt slut efter att ha kört typ 60 mil på dessa dagar och det bara gungar i hela kroppen/huvudet men idag var det bara att göra sig klar och åka till handmottagningen med Vemund för ny skena, imorgon är det barnläkaren och på onsdag bvc och vaccin. Phuuu..

Är det någon som testat nya napparna från MAM? Vemund har en (ROSA!!) i munnen nu och verkar väldigt nöjd. Den var mycket mjukare än jag kunnat föreställa mig och modellen var smidig tycker jag, men aldrig att jag skulle ge 100:- för EN napp i butik, det kan de ju bara drömma om. {#lang_emotions_dreamer}

Nähä, har Sarah fått sin bebis än? *läser vidare*

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ekorrfamiljen

Här är Vemund med sin nya fina napp:

Vemund med nya MAM-nappen 12 april 2010

Tack Bambino MAM för det fina gratisexemplaret.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-12 15:23:26 följande:
    Här är Vemund med sin nya fina napp:Tack Bambino MAM för det fina gratisexemplaret.
    Åh, så söt han är
    2010 ska bli ett bra år!
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-12 15:23:26 följande:
    Här är Vemund med sin nya fina napp: Tack Bambino MAM för det fina gratisexemplaret.
    Sötis!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11