-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Den här är jag äckelkär i! Har nog länkat den tidigare men den tål att tittas på igen.
www.breastfeedingexpress.com/bugaboo/images/bugaboo_cover4_large.jpg
www.breastfeedingexpress.com/bugaboo/images/bugaboo_cover1_large.jpg
Önskar jag hade något tyg med sjysst matchning till den blå basen.
-
såg ett liknande tyg på www.stof2000.dkLokatt skrev 2010-04-12 12:46:28 följande:vilket underbart uggletyg!! vill ha!! www.coverbuga.com/designs/8/japanese_sanctuar...
beställer du så säg till, jag vill ha lite tyg därifrån men tyckte frakten blev för mkt... -
-
-
När man inte orkar göra något själv får man surfa runt och låta sig inspireras för framtida bruk.
Smart:
www.flickr.com/photos/ablithepalate/728062440/
www.flickr.com/photos/ablithepalate/727200839/
-
det? http://www.stof2000.dk/list_articles.php?catid=799 verkar vara tunnare tyg? och lite fel färger...passau skrev 2010-04-12 12:59:17 följande:såg ett liknande tyg på www.stof2000.dkbeställer du så säg till, jag vill ha lite tyg därifrån men tyckte frakten blev för mkt...
Men ser ni uggletyg, hojta! Älskar ugglor!överlag gillade jag inte matchningarna på tygerna där, för galetAsereht skrev 2010-04-12 12:49:36 följande:Jättefint!Jag gillar blommorna men jag hade hellre haft grön insida då: www.coverbuga.com/designs/5/flower_powerden gör sig onekligen till den blå basen!Asereht skrev 2010-04-12 12:57:40 följande:Den här är jag äckelkär i! Har nog länkat den tidigare men den tål att tittas på igen. www.breastfeedingexpress.com/bugaboo/images/b...www.breastfeedingexpress.com/bugaboo/images/b...Önskar jag hade något tyg med sjysst matchning till den blå basen. -
japp menade d tyget, kvalitén kan jag inte uttala mig omLokatt skrev 2010-04-12 13:08:01 följande:det? www.stof2000.dk/list_articles.php?catid=799 verkar vara tunnare tyg? och lite fel färger...Men ser ni uggletyg, hojta! Älskar ugglor! överlag gillade jag inte matchningarna på tygerna där, för galet den gör sig onekligen till den blå basen!
är sugen på att ta båten till dk... någon som är sugen på att hänga på på en dagstur till fredrikshamn? -
Åh.... de är ju helt underbara! Vilka fina tygerAsereht skrev 2010-04-12 12:39:09 följande:Har ni sett dessa läckra skapelser. Intressant lösning också.www.coverbuga.com/
Och solskärmen var oxå supersmart. Sån får man se till att få till sen, utifalla att, om... -
Synd, för de är verkligen bra annars.Asereht skrev 2010-04-12 12:45:23 följande:Nehepp enligt bipacksedeln till Zyx ska den ej användas av gravid eller ammande eftersom eftersom erfarenhet från ammande och/eller gravida kvinnor saknas.Receptfria antinflammatoriska tabletter typ Ipren och Ibutemin ska ju heller inte användas av gravida och endast kortvarigt av ammande så jag är inte helt förvånad.
-