-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Hunden mår kanon, är precis lika stissig och jobbig som vanligt.
Vi hade koll på honom hela kvällen och halva natten. Han visade inga som helst av de förgiftningssymptom som finns beskrivet om hundar och choklad och han sov lugnt och med bra andning/hjärtljud så vi tar det med ro. Nu ska jag dubbelchecka att jag verkligen stängt väskan innan jag hänger den ifrån mig om det finns godsaker där. (Vilket det ofta gör, men det brukar vara nyttigare saker än choklad i vanliga fall.)
Usch, jag läste om den påkörda bebisen i vår lokaltidning. *ångest*
Nu ska vi iväg till barnläkaren med Vemund. Inättras sov han med sin (återigen) nya skena och den sitter ännu på!!Det lär dröja innan han lär sig att få av den, hoppas jag.
-
http://www.niomanader.se/content.asp?ID=125Pruseluskan skrev 2010-04-13 09:20:25 följande:nidblödning? Jag har en mamma som är BM, kan man inte tro va Har jag med gjort. Men vi ser framåt iställer
-
Frk S, du som har koll på det mesta. Tror du man kan skicka ett topset med DHL:s mediumpaket? Jag har aldrig skickat med DHL så jag har liksom inga referenser.
-
Jag har inte skickat med DHL på superlänge och den gången jag gjorde det var när jag sålde typ 4 kilospaket med kläder. Då gick det med nöd och näppe att trycka ned i en L-kartong. Men häng kvar så skall jag kolla vad mina Schenkerpaket har haft för mått.Asereht skrev 2010-04-13 10:13:07 följande:Frk S, du som har koll på det mesta. Tror du man kan skicka ett topset med DHL:s mediumpaket? Jag har aldrig skickat med DHL så jag har liksom inga referenser.
*springer in på Tradera* -
Jag hittade en notering om ett canvas-toppset som jag skickade med Schenker och det hade måtten 36*22*12 och vägde under 0,8 kg. Var det till någon hjälp?
-
Inte det minsta. *fnissar* Men tack ändå.Fröken Småland skrev 2010-04-13 10:18:52 följande:Jag hittade en notering om ett canvas-toppset som jag skickade med Schenker och det hade måtten 36*22*12 och vägde under 0,8 kg. Var det till någon hjälp?
Topseten i fleece är ju rätt skrymmande så jag misstänker att det inte funkar med ett small paket då dhl skriver "tex för en ipod eller en parfymflaska och ett par solglasögon).
Medium ska rymma 10 vinylskivor eller ett par jeans och en handväska. Jag trooor det ska funka. Viktmässigt blir det rätt iaf. -
vilken färg var det och vad önskas?Asereht skrev 2010-04-13 09:34:49 följande:Nope. Då hade jag ju inte klagat ju! hade en men den sålde jag eftersom jag dels inte ville ha den färgen och dels inte hade behov av den då. Ska skaffa en men som sagt, just nu kan jag ju inte. *surar mer*
-
tack!*läser på*
-
Jo, men det skall nog vara lagom. Med tanke på att en kasse kläder fick plats i ett L-paket och fleecen är väldigt tacksam att trycka ihop.Asereht skrev 2010-04-13 10:37:16 följande:Inte det minsta. *fnissar* Men tack ändå. Topseten i fleece är ju rätt skrymmande så jag misstänker att det inte funkar med ett small paket då dhl skriver "tex för en ipod eller en parfymflaska och ett par solglasögon). Medium ska rymma 10 vinylskivor eller ett par jeans och en handväska. Jag trooor det ska funka. Viktmässigt blir det rätt iaf.
-
vill du byta? jag har en grönPruseluskan skrev 2010-04-13 10:39:34 följande:vilken färg var det och vad önskas?