-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Zasata: Vet inte vad de kostar men tycker att de för barn har stigit så hemskt i pris. Från typ 119 till 249 eller nåt sånt, inget billigt alls ju.
-
oj...Fröken Småland skrev 2010-04-12 11:55:02 följande:Zasata: Vet inte vad de kostar men tycker att de för barn har stigit så hemskt i pris. Från typ 119 till 249 eller nåt sånt, inget billigt alls ju.
hrm... kolla ICA? -
förresten! Deval hade till barn för 99:- i sin katalog, kolla vuxen!Fröken Småland skrev 2010-04-12 11:55:02 följande:Zasata: Vet inte vad de kostar men tycker att de för barn har stigit så hemskt i pris. Från typ 119 till 249 eller nåt sånt, inget billigt alls ju.
ligger här isf kan jag köpa och skicka! -
Dom är super-duper! Förstår inte att de inte har gjort en sån tablett tidigare, den är ju rätt ny. Stort tips till halsont, köp den!!Lindadjo skrev 2010-04-12 09:49:02 följande:Zyx är oxå bra tycker jag. Det är en smärtstillande halstablett, rätt så dyr, men man tar ju bara 3 om dagen så de räcker ju ett tag, paketet innehåller 20 tabletter.
Igår hade vi en sån härlig dag på hundkurs hela familjen! Barnen var med, var med på kursen och lyssnade provade i mån av ork, sen lekde de brevid, vi var itomhus i härligt väder! Minstingen satt i vagnen och var delvis med mig eller maken under vissa moment, delvis stog han brevid och tittade på. Sen hade vi fikapaus i solen med hela kursen och sen mer träning. 3 timmar och alla var nöjda glada! Maken hade en hund och jag en, helt perfekt!
På söndag är det utställning, jag maken och dottern, de andra har fått barnvakt (kors i taket). Och så har jag anmält mig och dottern på agilitykurs! **Härliga vår äntligen är du här!!** -
Zyx är min favvis... strepsils är värdelösa om du frågar mig...
-
Zyx var inte ok när man var gravid har jag för mig, undrar om den är ok när man ammar. För det är väl den som verkar antiinflammatoriskt? Kollar fass.
-
Har ni sett dessa läckra skapelser. Intressant lösning också.
www.coverbuga.com/
-
Nehepp enligt bipacksedeln till Zyx ska den ej användas av gravid eller ammande eftersom eftersom erfarenhet från ammande och/eller gravida kvinnor saknas.
Receptfria antinflammatoriska tabletter typ Ipren och Ibutemin ska ju heller inte användas av gravida och endast kortvarigt av ammande så jag är inte helt förvånad.
-
vilket underbart uggletyg!! vill ha!! http://www.coverbuga.com/designs/8/japanese_sanctuary
-
Jättefint!Lokatt skrev 2010-04-12 12:46:28 följande:vilket underbart uggletyg!! vill ha!! www.coverbuga.com/designs/8/japanese_sanctuar...
Jag gillar blommorna men jag hade hellre haft grön insida då: www.coverbuga.com/designs/5/flower_power