-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
när ska ni åka?Angel Gbg skrev 2010-04-12 14:41:03 följande:Japps vi har tänkt åka jag och trollet
vill ni ha sällskap?
jag kan alla dagar utom denna fredagen och sen måndagar då jag jobbar..."bara använd av 2 barn?! kunde man väl fått ut lite till för? *ironi*Asereht skrev 2010-04-12 16:35:25 följande:Kanske, kanske liiiite att ta i prismässigt.... www.tradera.com/Billig-frasch-barnvagn-auktio... -
*ha ha* Eller hur! Och är det en likadan som på bilden (Teutonia Y2k -03) så är den 7 år gammal!passau skrev 2010-04-12 16:53:43 följande:"bara använd av 2 barn?! kunde man väl fått ut lite till för? *ironi*
-
Vilket härligt väder!!! Tillbringade dagen igår i slottsskogen innan jobbet..... sååå härligt... synd bara att de flyttat så många djur....
Finns ju fler i nolhagaparken i A-sås numera....
-
Herregud, och så kan de inte ens skriva vad det är för vagn. Billig? hahahaAsereht skrev 2010-04-12 16:35:25 följande:Kanske, kanske liiiite att ta i prismässigt.... www.tradera.com/Billig-frasch-barnvagn-auktio...
Jag fortsätter terrorisera tråden med bilder här nu, för nu har jag faktiskt fixat till våran trasiga lampskärm.
Och matchar tavlan så bra oxå nu när det är i samma tyg
Blev kanske inte superbra, men det är bättre än inget. -
Fint!Lindadjo skrev 2010-04-12 18:35:32 följande:Herregud, och så kan de inte ens skriva vad det är för vagn. Billig? hahaha Jag fortsätter terrorisera tråden med bilder här nu, för nu har jag faktiskt fixat till våran trasiga lampskärm. Och matchar tavlan så bra oxå nu när det är i samma tyg Blev kanske inte superbra, men det är bättre än inget.
-
Hon som gav oss ett ex. sa att de skulle kosta mellan 90 och 100 kronor STYCK i butik. Jomen tjena! Av de vanliga får man ju två för 46 kronor..zasata skrev 2010-04-12 16:02:39 följande:va? kostar dom 100kr styck tur jag tog 6st då..
Vart tog du vägen i fredags zasata? Hann ju bara hälsa på dig så var du borta!
På bilden har Vemund förresten sin dreggellapp från Ge-Kås. -
Passau: Visst men vi har inte tittat närmare på när vi ska åka... vi kan titta på det då vi kan mest hela tiden =)
-
SNYYYGGT!!!Lindadjo skrev 2010-04-12 18:35:32 följande:Herregud, och så kan de inte ens skriva vad det är för vagn. Billig? hahahaJag fortsätter terrorisera tråden med bilder här nu, för nu har jag faktiskt fixat till våran trasiga lampskärm.Och matchar tavlan så bra oxå nu när det är i samma tyg Blev kanske inte superbra, men det är bättre än inget.
-
Sjalen jag köpte till bebis på mässan!
www.edenbaby.se/images/wbs_kamava_300.jpg
-
Iuuuh! Vemund fick en sån där plyschkrokodil med unge (ICA ni vet) av sin gudfar med fru. Nu hade han tappat ungen på golvet så maken har lagt upp den på datorbänken. Jag sniffade lite på krokodilen och den luktar bläh - hunden har tuggat på den!!
Han (hunden) åt även upp min mörka choklad - en hel kaka!- som jag tänkte haft till eftermiddagskaffet. Han har rotat fram den ur min väska, fått av både ytterhölje och folie!!
Duktig, men inte så smart hund. Dels är väl choklad farligt för hundar och dels är det ALLTID farligt att stjäla godis från MIG!!