-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Visste ni att panduro har tyger???? Den här var ju jättesöt, vad ska jag sy? Vill ha det tyget
http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=304519
-
-
Vilka härliga färger!Asereht skrev 2010-04-18 21:51:51 följande:Tror ni min äldsta grabb skulle vara fin i denna? www.filur.se/images/products/large/00051875.j... Han vill ha en fägglad jacka och då är det antingen denna eller röd som finns (för att inte få en likadan som förra eller lika som någon av brorsorna). Röd är ju fint men det vore kul med en färg som inte är så vanlig men det är min åsikt det.ja, köpt en hel del tyger där. massa fina. tänkte kanske bli bästa vän med nånhär som kan sy sen..Lindadjo skrev 2010-04-18 22:45:31 följande:Visste ni att panduro har tyger???? Den här var ju jättesöt, vad ska jag sy? Vill ha det tyget www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&...
-
Håhh, med EKORRAR!!Lindadjo skrev 2010-04-18 22:45:31 följande:Visste ni att panduro har tyger???? Den här var ju jättesöt, vad ska jag sy? Vill ha det tyget www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&...
-
*porrsurfar på trivselhus.se*
-
Jag tycker vinter - och den färgen som är vid start. Blå-grönturkosLindadjo skrev 2010-04-18 21:38:55 följande:Gå in på butik så kommer alla plagg upp. Jag kan inte bestämma mig, men har bara en vecka på mig. Jobbigt!
Men på skaljackan tycker jag röd-svart -
fin! Fast jag är kär i röd. Men som du sa, rött är kanske mer vanligt. Vad är det för kombo tillsammans med den röda?Asereht skrev 2010-04-18 21:51:51 följande:Tror ni min äldsta grabb skulle vara fin i denna? www.filur.se/images/products/large/00051875.j...Han vill ha en fägglad jacka och då är det antingen denna eller röd som finns (för att inte få en likadan som förra eller lika som någon av brorsorna). Röd är ju fint men det vore kul med en färg som inte är så vanlig men det är min åsikt det.
-
Här snöar det!
-
Den röda har grå byxor om jag inte minns fel.Pruseluskan skrev 2010-04-19 06:59:25 följande:fin! Fast jag är kär i röd. Men som du sa, rött är kanske mer vanligt. Vad är det för kombo tillsammans med den röda?
Saken är den att min storbuse har haft flera röda jackor genom åren så jag tyckte att det kunde vara lite kul med något nytt. Nu kikade han själv och första spontana reaktionen när jag berättade om färgerna var röd från hans sida men sen när han såg bilden på den lila/gröna så ändrade han sig.
Annars älskar jag den turkosa och den gröna jackan, även den koboltblå är jättefin. Love seten ahr underbara klara färger. Fuchsia är ju också döläcker men ingen av pojkarna vill ha starkrosa ytterkläder. -
Neeeeej! *urk*Pruseluskan skrev 2010-04-19 07:00:11 följande:Här snöar det!