Allergitråden
Sammanfattning: en liten bit play-do leta i munnen gav två dåliga nätter och två dagar med dåligt humör, röda kinder som fortfarande sitter i och hård mage som fortfarande sitter i.
Nätterna har dock blivit bra, liksom humöret...
Sammanfattning: en liten bit play-do leta i munnen gav två dåliga nätter och två dagar med dåligt humör, röda kinder som fortfarande sitter i och hård mage som fortfarande sitter i.
Nätterna har dock blivit bra, liksom humöret...
Älsklingen: de säger omogna tarmar om sonen också - han är 4.5 år...
Måste fråga. Ni som har barn som reagerar med eksem eller utslag pga t ex "röda frukter/grönsaker", är det någon här som gör det?Hur länge sitter det röda i? Fått för mig att om det bara är en reaktion pga det röda i en grönsak/frukt så sitter det bara i en liten stund?
Ingen annan som vet något om felix tomatketchup? har ju som sagt mailat men man vill ju gärna veta direkt
miralicia: är precis inne på din blogg och hittat ett teffbröd. Kan man göra det utan solrosfrön eller blir det inte bra?? har nämligen alla ingredienser utom det hemma
Om någon har något favoritrecept på naturligt glutenfritt och mjölkfritt bröd är jag tacksam för recept för jag MÅSTE hitta något bröd som familjen tycker om för jag tror att både mannen och stora sonen skulle behöva lite vetefri kost...