Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tycker ni att multiflower är unisex? Drömmer Vet vad sambon kommer svara men jag tycker nog det!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Åh nej, inte multiflower! Den är KLART unisex ju Menar mini stars ju! Den med vit bakgrund och massa små färgglada stjärnor och ljusrosa kantband Drömmer

• solouniko
    Duntoffla skrev 2010-10-27 21:05:48 följande:
    Jag skulle kunna ha den på både på kille och tjej men det är ju jag det. Jag är inte så "känslig", köpte ju Hello Kitty hårspännen till Noel idag för att han så gärna ville ha dem
    Ja, jag skulle nog också kunna det Stjärnorna är ju sååå fina Men jag tror inte sambon är lite unisex som mig
  • solouniko
    Preggi skrev 2010-10-28 22:18:09 följande:
    Det är ju lite dåligt tajmat. Vi har ju varit bortresta de senaste åren på vårsalgen. Nu hoppas jag att jag kommer iväg. Vet inte riktigt vad jag är ute efter. Det är ju inte som om vi saknar nåt..
    Bor hon i sthlm?
    Har du åkt tåg när du åkt?
    Jag bor en bit ifrån, i Luleå Men tänkte flyga ner till sthlm och sen ta mig därifrån till Köpenhamn på nått sätt. Vi var först några stycken som skulle bila, men jag vet inte riktrigt hur det blev med det Obestämd Men det hde varit en toppenlösning!
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2010-10-28 23:35:37 följande:
    Nej, hon bor uppåt i landet.

Jag har åkt tåg ner 2 ggr och buss 1 gång ( nu senast buss ner och tåg hem)
    Vart har ni bokat tåg/buss och vad har det gått på ungefär?
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-10-29 11:09:33 följande:
    Nån här?Skulle behöva lite hjälp med färgval, vilken färg ska Meja ha?Berrie? www.babyshop.se/data/product/images/L/5673_20...Bubblegum vilken storlek ska man ta? Meja har 74/80 i kläder just nu. Så ska jag ta 80 el 86?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/

Jag röstar absoluut på bubbelgum Berrie är lite mer skrikig i färgen, bubbelgum är ju som rosa NS hooden typ. UNDERBAR med andra ord Milla är 80 cm och har 86 i sin Molo, provade den igår igen och den är låång i benen och lagom i ärmarna Kommer mest troligt att passa hela vintern. Så 80 skulle jag ta tagit till Mejapeja!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-10-29 11:40:38 följande:
    Åh, då får det absolut bli bubbelgum, kändes som jag var mest inne på den men det är lite svårt när man inte sett färgerna irl Och då räcker nog 80 absolut. Hade för mej att jag köpt vinteroverall till Meja, var typ helt bombis men nu kan jag inte hitta nån
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/

Tror absolut att du gillar bubbelgum mer. Du är nog lite mer råååsa än skrikig Haha ojdå! Ja jag har bara för mig att du sökte en till Liam tidigare och att Meja skulle ha någon annan eftersom hon var så liten. Men tiden går fort och nu är hon ingen bebis längre och behöver också en snygg overall
  • solouniko
    stjärna4 skrev 2010-10-30 14:55:16 följande:

Någon som vet hur denna är i storlek?Blir 98 bra till en 2-åring?Vill inte att den ska sitta precis utan lite att växa i,men ändå inte för stor! :))
    98 borde nog bli bra! Jag köper 92 i katvig till Milla som är 19 månader och har 86 annars
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17