Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-10-31 16:54:04 följande:
    Hej på er, vad händer här idag då?
    Hoppas vi får molomail i veckan nu då!
    Eller hur!

Butte - Fin bild GUD vad dom är lika dina små troll! Det blir så tydligt när man bara ser ansiktet på henne sådär, superlika verkligen!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-10-31 17:05:38 följande:
    tack jaa dom är verkligen lika varandra och ändå på nått konstigt sätt är bella lik mig och lillabror lik pappa. lite kul
    SmillaMilla skrev 2010-10-31 17:00:29 följande:
    ja jag sörjer verkligen att Sveas börjar bli för liten, men välanvänd är den
    hehe jaa det lär den bli här med tack ja jag är ju aldrig förtjust i brunt men denna gamla katvigkombon brun/svart är så fin! och uuunderbar tillsammans med rådjursleggingsen
    Ja det är tokigt hur det kan bli Nädu han kan knappast neka till att vara pappa där inte SÅ lika!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-10-31 17:09:13 följande:
    nä där är inte brevis pappan inte
    Verkligen inte Många tycker att jag och Milla är superlika men njaa, jag tycker hon är lik sin pappa! Men det är ju svårt att se det där själv. Ska bli väldigt spännande att se hur nästa unge ser ut, tänk att den redan har ett färdigt utseende, galet!

http://solouniko.blogg.se/2010/september/mamma-vs-milla.html#comment Jag när jag var liten och Milla
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-10-31 17:20:27 följande:
    haha klart ni är lika varnadra juuu
    ja det är verkligen galet att överhuvudtaget skapa en bebis jag fattar fortfarande inte hur man lyckas vilken vecka är du i?
    Haha njaa, inte vet jag Ja alltså jag är så impad av hur våra kroppar funkar?! Att det bara kan bli en bebis sådär som växer och växer och ut kommer en pytteliten människa som bott i min mage i nio månader. Hallå? Det är helt otroligt! Hm är i vecka 15 tror jag
  • solouniko

Lillronya - Grattis, vilket superpris! Det där är ungefär den FINASTE overallen jag sett Vi hade den förra året och även om det är "tråkigt" skulle jag gääärna ha den i större storlek igen. Helt UNDERBAR!

• solouniko
    movie skrev 2010-10-31 22:25:44 följande:
    86 blir nog litet tyvärr. Har bara mjukisbyxor i ns och då passar 92 toppen.
    Busbellan skrev 2010-10-31 22:17:09 följande:
    Nej, det är en 98:a
    Det låter lovande

Någon som har dessa? www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1214...
    Vi har dom bland annat. SmillaMilla och Smultronhjärta också vet jag Kanonskor! Millas fot är nog ca 12,5 cm och hennes skor är i stl 23 ca 2 cm större och hon kan gå jättebra i dom ändå!

I vecka är jag leeedig, så skönt efter en lång "hundvecka" som det kallas. Känns knäppt dock att Milla ska vara på dagis 10-14 tis-tors när man är hemma, men samtidigt är det nog bra eftersom hon just börjat där. Kanske kan bli tokigt att vara hemma en hel vecka såhär i början?

Iallafall så tänkte jag hinna växla pengar någon dag också Tror jag växlar typ 5200, så det blir exakt 4000 DKK. Det borde väl räcka? Jag hoppas verkligen på mail nu i mittten på veckan!
  • solouniko
    Helle skrev 2010-11-02 18:16:19 följande:
    Åhh, idag fick jag äntligen hem sonens Molo-overall, den som är i blå ton. Såå fin och den passade perfekt. JÄTTEGLAD

Men, vad ska man ha för mössa till den? Vad har ni andra som har den overallen? 
    Molos regnbågsmössa och vantar är SÅÅ fint till Alltså det är nästan galet!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-11-02 19:35:48 följande:
    Ha ha, jag håller med, helt galet fint är det Vill ha vinter nuuuuuu, än så länge har vi bara provat det.
    Jaa, det är så mumsigt så jag skulle kunna äta upp den kombon alltså Men Milla såg lite väl pojkig ut haha så hon fick lila mössa och vantar till regnbågen istället Jaa, vi provade overallen igen häromdagen. Såå fin Vill ha massa snö NU!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17