Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-11-02 19:59:21 följande:
    Solouniko: Söööötis! Hjärta
    Tack Kläderna är lite stora men funkar super ändå, älskar de låånga muddarna
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Hmm har en auktion på T som gick ut 10e oktober, fick ett trevligt mail om att hon skulle betala vid BB vilket jag sa var okej. Nu har jag mailat flera ggr och även skrivit här på FL, lämnade positivt direkt då jag ju visste vem det var och "kände" henne härifrån och chansade lite eftersom hon hade så få omdömen. Har dock ännu inte fått svar och inga pengar heller Obestämd Har snart gått en månad liksom, trist när det blir såhär!

• solouniko
    Stormis skrev 2010-11-03 20:04:08 följande:
    Tycker ALLA att regnbågsoverallen är snyggast/mest praktiskt... ???

Jag "vann" ju 45% rabatt på valfri Molo-overall igår på FB. Har ju ingen till Svante och ska köpa en åt honom. Jag gillar regnbågen av estetiska skäl (maken inte lika förtjust, men har godkänt), men den är ju lite svårmatchad på mössidan (vi anv oftast Molos väpnarluvor hela vintern och de blir ju hysteriska till eller funkar lamm, kaniner?? För de har vi.). Sen tänker jag mig att den blir lite smutsig...? Jag gillar den brunaktiga med och den känns mer smutsbeständig samt att man kan matcha ALLA mössor. Måste bestämma mig idag. Hjälp!

Och visst ska jag ha stl 80 om han är 73,5 nu?
    Svåårt. Men ja, regnbågen är ju bara underbar Och har ju ett högt andrahandsvärde med! Men även den turkosa fjord och den gröna från i år är bara SÅ snygga så det är inte lätt. Brunt gillar jag inte Milla har enfärgad lila molomössa + handskar till den, också passar ju även den lila rånisen jag köpte av dig till! Men enfärgad mössa i turkost eller grönt är ju snyggt också. Tex NS röda eller gröna från hösten, men de är tyvärr för kalla här uppe i vinter.
  • solouniko
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-03 20:52:50 följande:
    Åhhh större storlek tack Glad 

By the way, har du sett att jag är med råsa ns jacka och orange mat overall numera snartFlört
    Sluta nu shoppa och häng med på salgen
  • solouniko
    h80 skrev 2010-11-03 20:55:00 följande:
    vilken storlek på molo-overall ska jag ta till min tjej på 88cm?
    98 hade jag nog tagit, 92 funkar säkert med men jaa.. Jag hade nog tagit 98 iaf
  • solouniko
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-04 20:36:04 följande:
    Hej i tråden.

Nån som har hört nåt från mammastök på länge?

Hon har inte svarat på mejl jag har skickat nämligen.
    Undrar samma.. Obestämd Har mailat på hennes båda mailadresser och skrivit här på FL där hon ju även varit inloggad senast i tisdags. Har väntat på pengar i en månad nu för T auktioner, men i helgen åker de ut igen nu ger jag upp! Men tråkigt är det ju..
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-11-04 20:37:22 följande:
    Hej!

Har fått nån snabb hälsning på msn bara. Tror att hon fortfarande har datorstrul.
    Jobbigt med datastrul, men ett mail borde man ju få iväg kan jag tycka..
    Hoppas allt är okej med henne annars! Jag vet ju att hon är en go tjej, men det känns lite trist med strul speciellt när det är någon man "känner" dessutom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17