Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-11-04 20:57:11 följande:
    Usch vad trist!
    solouniko skrev 2010-11-04 20:53:59 följande:
    Jobbigt med datastrul, men ett mail borde man ju få iväg kan jag tycka..
    Hoppas allt är okej med henne annars! Jag vet ju att hon är en go tjej, men det känns lite trist med strul speciellt när det är någon man "känner" dessutom
    Ja det är allltid värre när det är nån man "känner", som du säger.
    Jobbigt...
    Ja, det är trist! Fick först supertrevliga mail om betalning vid BB osv och det gick ju bra såklart, men sen har jag försökt få kontakt med henne fleera ggr och skickat påminnelser här och där men får inga svar Obestämd Men men nu åker det ut på T igen iaf
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2010-11-04 21:04:08 följande:
    Soluniko kul att du kommer iväg på salg! vilka åker du med? någon där du bor som ska med?
    Nej ingen fler här upp ifrån Jag flyger till sthlm och bilar därifrån är tanken, men om det inte blir nästa vecka så vette tusan hur det blir! Obestämd På nått sätt tar jag mig nog
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2010-11-04 21:15:29 följande:
    ok du e ju galen =) det är ju en bit till köpenhamn från dig!!!! Men det är ju så kul så jag förstår dig!
    Känns inte dom det blir nästa vecka nu inget mail än ju.
    kan du inte v46? 
    Ja typ 270 mil bara Men det känns som nu eller aldrig! I maj kommer jag vara högravid eller ha en liten nyföding och nästa gång amma osv så jag får passa på nu helt enkelt! Jo jag kan vecka 46 också, men då kanske det inte blir från sthlm men det beror lite på de andra och hur de har det med barnvakt osv. Men nu har jag ju alla pengar osv jag behöver så nu väntar jag bara på det där envisa mailet som aldrig vill komma!
  • solouniko
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-04 21:22:24 följande:
    Attans då, undra om nåt har hänt?

Väntar också på lite pengar, vet inte hur mycket för det är för ett gäng mössor hon skulle sälja på nån loppis.

Jaja, får väl vänta några dagar och mejla igen sen kanske. Hon verkade ju vara en go tjej iaf.
    Ja, hon är ju det det vet jag.. Men det känns ju ändå som trist när det blir såhär. Jag har mailat på olika adresser fleera ggr men ännu inte fått svar tyvärr.
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-11-04 21:42:30 följande:
    Jag har oxå inboxat Mammastök, det är nog 3 veckor sedan, inget svar....
    Vi satte ju in pengar för present till Duntoffla, men det hände ju inte mer... Vet inte om det var många som satte in?
    Jag var med också och satte in till Dunis men sen hörde jag inget mer. Fick mail av henne typ 11 oktober senast och såg att hon varit inne på FL i måndags senast och flera ggr förra veckan men har ännu inte fått svar.  
  • solouniko
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-04 21:55:50 följande:
    Ja jag hoppas jag hör nåt ifrån henne. Är säkert nåt som kommit i vägen bara. Inget jag går och är förbannad för eller så men tänkte jag skulle höra med er som kanske har mer kontakt med henne Glad
    Nej jag är inte heller speciellt upprörd, men det är alltid trist när det blir strul med T och speciellt när det är någon man "känner" som sagt Obestämd Hoppas hon hör av sig till någon snart så man vet att allt är OK!
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-11-07 10:50:53 följande:
    Solouniko: UNDERBAR kycklingsuit!!!
    Tack Milla är helt tokig i den, "ha pippisar" säger hon haha ÅH vad det ska bli mysigt med en bebis som ska få bo i bodysuits ett par månader Milla har det väääldigt sällan nu.
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-11-07 14:04:33 följande:
    Ja det förstår jag. Skulle vilja ha en bebis bara för att få klä den i fina suitar från molo. Och hitta fina namn till den Men gravid det vill jag inte vara. Min bakis just nu påminner mig starkt om graviditeten
    Jaa, underbart med en massa minisuits Fast katvig satt bättre iaf på Milla som var en smalis, hon hade inte så mkt goa bebisvalkar så molosuitsen var lite breda på henne. Men lika fina för det Haha jaa, den här graviditeten är ju än så länge helt fantastisk! Med Milla spydde jag ju heeela tiden och mådde som pesten, nu mår jag kanonbra och har gjort hela tiden nästan
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-11-07 14:26:27 följande:
    Tur du har. Då är det säkert en pojke denna gången.
    Stormis skrev 2010-11-07 14:17:48 följande:
    Jaså, fest igår? Skål
    ha ha jaaaaa. Tror inte att jag skall skåla på länge
    Ja verkligen, har bara väntat på illamåendet och tror knappt att jag är gravid eftersom jag bara jämför med hur jag mådde sist. Kan man verkligen vara gravid OCH må toppen? Njaaa! Ja jag tror också på en lillebror
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17