Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-09-23 15:04:12 följande:
    TackHjärta
    Min stora rädsla just nu är att det skulle vara fibromyalgi, som min mamma har.
    Symtomen är skrämmande lika...
    Fast hellre att vi får vara där och de håller på tills vi får nåt svar än att leva i den här ovissheten.
    Det viktigaste är ändå att hennes smärta tas på allvar, bara det kommer få henne att må lite bättre. Ingen i min familj har någonsin tagit min smärta på allvar utan jag har alltid bara varit den "känsliga"...hon som skrek om någon kramade henne...de retade mig jättemycket och det gjorde faktiskt mycket ondare än smärtan i sig

Så jag tycker det är jätteskönt att höra att du lyssnar på henne, och att läkarna vill utreda det o inte bara skyller på "växtvärk" som de gjorde med mig.
  • Zvartaliljan
    Mamma till Simon skrev 2010-09-23 18:59:17 följande:
    Fick hem detta fina set idag(det som först var ute på T och gick dyyyrt och sedan nån dag efter kom ut igen och då lyckades jag ninja det) Hur som helst så var det jättefint, jag är super nöjd!Glad
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid... var ju fraktfritt också
    tack för fina älgsuiten, Mateo fick ha den idag då pappa inte är hemma
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 18:26:35 följande:
    maxen provade en stl 2-3 har ja för mej .. har den i den vanliga iaf.. han provade en hos liljan.... elelr kan det ha varit stl 3-4=P kommer inte ihåg om dem va små i stl=P =)
    Här finns mest 2-3 så det var nog den han provade. Passar ju Maia men hon har ju mindre huvud än hennes 3 år yngre kusin så henne ska man nog inte gå efter
  • Zvartaliljan
    Mamma till Simon skrev 2010-09-23 19:15:20 följande:
    Varsågod, undrade faktiskt om du skulle ha den till honom
    jag är rätt så unisex igår hade han kossor med rosa band o idag har han haft kaninsuit från loui louis o sen älgsuiten
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-09-26 11:25:08 följande:
    morrnmorrn...du har inte runda runt veras hus?? sak bara ha en yka klänning men dem tar ju 40kr i frakt.. trots att det bara kostar 12 =/.....
    du ville inte assistera;)
    jodå, beställ o betala o välj att hämta i butik så fixar jag det.
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2010-09-26 11:38:03 följande:
    åååå va fina o coola i dig demin-jeansen var!! Vilkten stl har Maia? Hur lång e hon nu?? min 4åring e 15,5kg o ca 101cm - 98/104 räcker?? E slitningarna ända in så det är hål?
    Maia har 98/104 på sig i bt, hon är ca.104-106cm och de var på gränsen, bytte till större nu.
    Det är hål genom jeansen men tyg bakom.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17