Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-09-30 13:49:20 följande:
    OHHHH vad spännadne! Jag börjar lbi riktigt nyfiken! När skulle dom öppna? Undrar när en viss Butte kan tänkas vara hemma Drömmer Det så spännande när nån annan handlar åt en! Som julafton! hehe.

Väntar på att Lia ska vakna sen ska vi köra in till Toddler. Fick mail om att det var 40% i hela butiken idag och jag ju inte låta bli att undra om dom har tagt bort NS ur butiken idag eller om det är kvar. Vakna unge!
    åh, skulle du kunna kika efter ett par svarta Ns-armybyxor till Mateo då? Tungan ute
  • Zvartaliljan

WIIII!!! Snälla grekis har köpt fiiina saker till mig Hjärta Jordgubbsklänning till Maia i 110/116, äppelbody till Mateo i 80 och öppelgummistövlar med snörning i strl.21. Så fint!!

Hon lät ubertrött, var på väg hem nu.

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2010-09-30 21:42:44 följande:
    Åh fy, din stackare!
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 21:38:02 följande:
    På startsidan ute i vänster spalten skall du ha Grupper, klicka PÅ DEN SÅ FÅR DU UPP DOM GRUPPER DU ÄR MED I OCH LETA DIG FRAM TILL RÄTT GRUPP oj kaps...
    Men det är ju där jag kollar, varför ser jag inte groups för?

Ah, nu såg jag. Behövde trycka på "see more". Såg bara games
    jag brukar gå upp i sökrutan längst upp på fb-sidan och börja fylla i, räcker oftast med att jag skriver dan så ploppar gruppen upp i en lista nedanför utan att jag ens behöver klicka på sök, går snabbast så tycker jag
  • Zvartaliljan
    Jen80 skrev 2010-09-30 22:08:33 följande:
    Skrev till dig några sidor bakåt. Har du sett det?? Undrade över Maias skor . Tack förresten för det fina paketet. Klänningen har jag inte provat. Stor nu, men passar nog till sommaren - eller nästa sommar igen . När den klänningen kom så önskade jag sååå att jag hade en tjej så nu var jag ju tvungen att köpa den .
    nej det har jag inte sett? Får inte så mycket tid vid datorn (undrar varför ) så missar lätt

Butte - Så mycket fint du hittat!!! Vad var priserna på småfolk??

Hade så gärna velat åka men omöjligt med barnvakt nu då min pappa inte kan efter sin operation. Hoppas bara han blivit lite återställd till Molo-salgen...
    O inte kan jag ha med huliganen på salg inte!! Maia har lugnat sig lite från hur hon var innan, så det går att ha med henne på saker ibland, men den lille är ju alldeles galen han...kryper o sneglar på mig o ger mig ett busigt flin o så tar han sats o kryper så fort han bara kan fram dit han uppenbarligen vet att han inte ska vara!! O GAPSKRATTAR när jag springer fram o tar honom!! Vad ska det bli av denna pojk???
  • Zvartaliljan
    movie skrev 2010-09-30 22:11:05 följande:
    Jag som så gärna vill åka och tänkte ta med mig liten hon är 4 mån nu. Får kanske tänka om, jag som lääängtat så
    fast hon är ju inte såå liten, kommer ju vara runt 5 månader då vid salgen, då vill hon ju inte direkt ner o krypa runt utan nöjer sig kanske i en bärsele? Molosalgen är i en stor lokal så det går o ha barn med sig. Även om det rekommenderas att inte ha det. Jag har testat båda o det var betydligt bättre att åka dit utan barn.
  • Zvartaliljan
    Jen80 skrev 2010-09-30 21:04:27 följande:
    Hej på er! Kikade in lite i BT på alla söta små barn <3!!
    Malou (glömmer jämt till nick här på FL ): har du någon närbild på skorna eller kan du länka till dem på någon sida. Ser jättefina ut och Ava är i stort behov av ett par nya. Inväntar ett par hummel leopard och hoppas verkligen de kommer snart. Nu går hon i sina gamla lila metallic från Kavat. Har verkligen älskat dem och funderar på att köpa ett par till i större storlek, men det känns lite tråkigt... Tips på snygga skor?!?! Gillar lila...

Har varit dålig på att fota på länge. Igår hade Ilon på sig Liams gamla fina bruna miniapple-tröja (från 2006 eller nåt) med orange söm och Katvigs orange/vita leggings. Åh, det var verkligen gamla fina Katvig. Sällan man ser dem på nu... Men nu har han verkligen fått dille på leggings så nu kör jag hela Katvig-kit som pyjamas bl.a gröna midiapple byxa+tröja. Gillade de sådär, men som pyjamas blev det jättefint!
    menar du Maias lila kavatstövlar? De finns på ellos Helt UNDERBARA är de! Fodrade med ull och stickat längst upp på skaftet så de sitter jättebra och verkar ubersköna, jag är riktigt avis på Maia där! Jag vill med ha!!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-09-30 23:05:59 följande:
    jadå jag tänker på dig då
    GÅ OCH LÄGG DIG NUUUUU!!!!!

ska försöka göra detsamma... imorgon blir det ladies night med busbellan, grekis o några till!!! *SKOJ*
  • Zvartaliljan
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 09:43:55 följande:
    Nu var det ganskla många som beklagat sig att dom inte lär sig, och varför är dom alltid missnöjda när dom har varit på salg? Jag har aldrig varit missnöjd efte en enda salg jag har varit på oavsett hur utbudet har varit, det finns ju alltid massor av fint som man vill ha ändå
    de verkar mest sura för att man hamstrar o sen bara kastar allt i en hög eller i en bunke, de tycker alltså att vi ska vika ihop fint o lägga tillbaka på sin plats eller Drömmer

Det var tydligen en som fått axeln ur led Förvånad
  • Zvartaliljan
    Mamma till Simon skrev 2010-10-01 09:54:46 följande:
    ja det läste jag med, vem av er orsakade det Flört 
    SMULTRON gissar jag på hon gillar ju inte danskorna särskilt mycket Demon Haha...nä det stod ju inte hur det hade hänt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17