Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H o p e skrev 2011-01-10 17:46:56 följande:

Hej, har en liten undran till er Molo-experter. Hur är knapptröjan i stl om man jämför med babytröjan med liten tryckknapp på sidan av halsen? Dottern har stl 92 på babytröjan och den sitter perfekt nu. Kan inte bestämma mig om jag ska ta 92 eller 98 i knapptröjan.

Tror ni det kommer muddbyxor med bondgårdsmotivet? Någon som sett det någonstans?

Det kommer nog i nästa släpp
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2011-01-10 21:17:46 följande:
    Hej alla!

Idag var det åter till verkligheten igen, sambon har haft sem i fyra veckor. Dotterna har kommit in i trotsåldern med buller och bång så man vet att man lever

Tack för feed backen jag fick om NS byxor

Någon som har/haft zip hoodarna från NS, är de tjocka och gosiga? Är den gröna eller röda finast?
    ÄLSKAR hoodarna De är helt looovely! Vi har den gröna till Milla, hade rosa också men den har fått flytta nu Både den gröna och den röda är supersnygga, svår val! Mitt tips är att vänta någon vecka för snart kommer det nya fiiiiina våriga färger
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2011-01-10 21:25:47 följande:
    Jen80 skrev 2011-01-10 21:20:48 följande:
    Jag älskar deras hoodar! min kille har den gröna. Tycker den färgen är superfin! De är inte supertjocka, men kan användas både inne och ute i vår och till sommaren på kvällarna.
    Det låter som bra betyg är bra sugen på den gröna.
    Den är superhärlig i färgen Var allt bra sugen på den röda nu när min lokala butik rear NS, men snart kommer det ju nya färger som jag säkert vill ha ännu mer. Åh, alla dessa kläder... Hjärta
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2011-01-10 21:27:10 följande:
    Solouniko: Kom på att jag glömd kolla efter sländlinnet. ska kolla imorgon efter dagislämning
    Ingen brådska
  • solouniko

NU är vi vakna här! Åh vad jag njuter av Millas härliga sömn, får passa på att njuta nu de sista månaderna innan bebis kommer och förstör det roliga

Tack för POP skalisarna, de blir kanon här till våren

• solouniko
    3småttingar skrev 2011-01-11 15:41:03 följande:
    Hur lång och gammal är din tös?  Jag tog 86 men vet inte om det räcker över sommaren :S
    Hur gammal/lång är hon? Funderar på om jag ska ta 80 el 86 till min tjej som blir 2 i maj och är 83-84 cm?
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2011-01-11 16:36:28 följande:
    Oj jag har massor. Många fina som jag kommer sakna. Dalmatiner, airbrush, fjärilar med pärlplatteärmar, prästkragar, kaniner (nya) mfl mfl
    Åh, jag är iallafall jäätteintresserad av allt typ i flick 92. Mest print då. Leggings, linnen och knappisar!
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-01-12 22:53:13 följande:
    JA den är ju bara toksnygg!!
    Synd att inte en enda bild gör den rättvisa!
    Ja alltså jag blev så himla kär i den! Vi har ju två jackor, en ny lila softshell från salgen också en POP som passar. Men jag bara måste ha den här, har nog aldrig sett en sån snygg jacka Haha. Störd man är! Och med colibri mössan, åååhh Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17