Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hello! Åh gud vad mycket fint Molo som kommit Var in till min lokala butik idag, blir inte så ofta nu när vi inte bor grannar längre Tur det kanske Drömmer Hon hade börjat rean så jag fyndade lite NS, fanns en maassa molo och katvig också men jag kunde inte bestämma mig så bara NS fick följa med hem idag Nya NS är ju tydligen uuuunderbart fint så det längtar jag till som tusan

Men JA, kolibri lär det ju bli massor här också. Sen gillade jag Bronx också som b&r fått in, och ja typ allt annat med Många "pojk" print fastnade jag också för till skillnad från i höstas så jag inte gillade ETT enda pritn därifrån. Ja voj voj det bli en dyr vår som vanligt

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Hallå i stugan! Blev lite kvällsshopping på eleraff som sänkt sin rea. Miau leggings i 92, ååååh vad jag ÄLSKAR att Milla äntligen växt i jr leggingsen Nu jäklar ska jag bunkra för de lär ju passa ett bra tag framöver Underbara!!

Och den här tröjan bara måste vi ha!! Älskar denna modellen http://www.houseofkids.dk/pi/Bluse-med-bondegårdsdyr-fra-MOLO-2-år-92-cm_106770_2734.aspx Hoppas någon shop får in den snart!

• solouniko

Åhhh jag är helt säker på att jag sett pärlplatteballerinor någonstans nyss, vaaart kan de ha varit? Fanns kvar i Millas stl också, 22 och 23! Kan ju såklart ha försvunnit, men har ni någon aning om vart det kan ha varit?

• solouniko
    Tic1 skrev 2011-01-07 18:21:49 följande:
    Måste ha en colibri klänning Men vilken storlek till drygt 2-årig tjej på runt 86-87cm, vill ha den till sommaren. Vi har bara en kortärmad Molo klänning innan, en hand-i-hand som är stl 92 men den är stor just nu. Ska jag ta 86 eller 92 till sommaren på colobrin?? Måste nog ha skorna också men hoppas de finns kvar längre fram för jag tycker det är sååå svårt med skostl så här tidigt, förra året köpte vi pärlplatte ballerina men fick köpa nya när sommaren kom eftersom dom inte passade då.
    Min tjej blir två om två månader och jag tänkte köpa 80 eller 86 till henne, annars blir det alldeles för mycket nattlinne varning Hon är kring 84 cm tror jag. Så jag skulle gissa att 86 räcker till din tjej!
  • solouniko

Godmorgon! Alltså guuuud vad jag är shoppingsugen hela tiden, ännu har det inte blivit nått från nyheterna men jag ska vänta och sevad som kommer in i min lokala butik. Vill så gärna ha kossetröjan med svart spetskant

Också är jag fortfarande sugen på lite höstkläder, vi har ju haft sjukt lite kläder därifrån faktiskt Men nu har det blivit london, maiu, stjärnor, girly rainbow också är jag sugen på gemstones också och nått linne till Drömmer Det är farligt när hon kan ha jr 92, en helt ny värld öppnas ju

• solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-08 09:02:13 följande:
    God morgon brudar!

Jag har ännu inte klickar hem något plagg från nyheterna... Drömmer

ÄR lite sugen på en Colibri klänning... och sen vill vi ha popcorn! Har vi sett dom någonstans än?
    Hej! Åh vilka fina kläder vi fick av dig i veckan Milla hade aquaflower knappisen igår, lite stora men det funkar! Jag sätter in penkisar för pop byxorna nu förresten
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-08 09:22:53 följande:
    Toppen! Då ska jag ta och packa dom oxå innan vi drar iväg i em.
    Nu är det fixat Åh jag hoppas min butik får in nyheterna till veckan, ska bli kul att klämma och känna IRL
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-08 09:34:25 följande:
    Du e rolig du! Jag kanske är ute och cyklar men i min kalender står de den 8e idag.... Drömmer
    Haha ja Men jag kom ju igång med lite fler auktioner så då är det lika att göra bort det på en gång
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-08 09:58:56 följande:
    Duktig du är! Jag har som sagt laddat med 40 nu. men de blir avslut den 23 tror jag, åker nog ut runt nästa helg.
    Pepper79 skrev 2011-01-08 09:54:34 följande:
    Tack för fin post
    God morgon! Jag tycker vi måste träffas snart
    Inte illa med 40 st, duktigt! Men ja, blir nog rörigt att ha ute alla på en gång. 20 räcker gott och väl, speciellt för en virrpanna som mig

Och ja, LLM borde verkligen få in mer klädet tycker jag? De brukar ju ha hur mycket som helst så det där kan väl knappast vara allt?
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-08 10:17:52 följande:
    Tror jag laddar upp dom nästa helg så ligger dom en vecka. Vet att jag själv tröttnat när en del auktioner ligger för länge Men jag lovar att hojta till
    solouniko skrev 2011-01-08 10:08:11 följande:
    Inte illa med 40 st, duktigt! Men ja, blir nog rörigt att ha ute alla på en gång. 20 räcker gott och väl, speciellt för en virrpanna som mig

Och ja, LLM borde verkligen få in mer klädet tycker jag? De brukar ju ha hur mycket som helst så det där kan väl knappast vara allt?
    Jag provar som sagt att lägga ut 40 så får vi se hur hysterisk jag blir Sen finns de minst 20 till i feb... och jag borde nog rensa lite till om jag ska fylla på med sommarkläder snart... *Suck*
    Jag är SÅ himla sugen på sommarkläder nu alltså Vill ha våår och slippa bängla med overallen varenda dag så fort man ska sticka ut huvudet genom dörren! Vill ha linnen! Fått värsta suget efter en sländknappis eller linne, måååste hitta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17